2.6

Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn

Efter att det har tagit slut med Jokern slår sig Harley Quinn samman med Black Canary, Huntress och Renee Montoya för att rädda en ung flicka från ledaren i ond organisation.

Originaltitel Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn
Alternativ titel Harley Quinn: Birds of Prey
Regissör Cathy Yan
Manus Christina Hodson
Genre Action, Kriminalare, Äventyr
Skådespelare Margot Robbie, Rosie Perez, Mary Elizabeth Winstead, Jurnee Smollett-Bell, Ewan McGregor, Ella Jay Basco, Chris Messina, Ali Wong, David Ury, Matthew Willig, Steven Williams, Charlene Amoia, Bojana Novakovic, François Chau, Miyuki Matsunaga, Derek Wilson, Joe Bucaro III, Robert Catrini

ekneB
2020-05-10
nja, inte mycket att komma ihåg från denna.
ekneB
2020-05-10
nja, inte mycket att komma ihåg från denna.
drl0g
2020-05-09
Lite likt Suicide Squad, dessvärre. Rörigt, tråkig story och avskyvärda karaktärer. Birds of Prey? Ja de är med i en kvart eller så...
PeterTheW
2020-04-01
Snygg som tusan men inte mycket mer.
Danny_Boy
2020-03-28
Riktigt, riktigt bra action! Som natt och dag jämfört med den värdelösa Suicide Squad. Även om alla rollprestationer är riktigt bra så är det Ewan McGregor som stjäl showen, han är helt fantastisk! Den klart bästa DC-filmen tillsammans med Wonder Woman.
Supernaut
2020-03-08
En riktigt underhållande actionstänkare. Klart bästa DCEU-filmen så här långt. Genuint rolig och sevärd.
quelnightmare
2020-02-29
Om bara alla serietidningsfilmer kändes så här roliga.
cannibalrice
2020-02-26
Inte mycket story, men otroligt snygg och underhållande action.
Man5on
2020-02-10
Borde blivit så in i bomben mycket bättre. Älskar Harley, älskar Margot, men detta blev tyvärr lite pannkaka. Egentligen INGENTING i denna rulle som funkar. Manuset är U S E L T. Skurken är vansinnigt tråkig. Sidekickarna fullständigt forgetable. Någon borde skrotat detta långt innan det gick till greenlight och börjat om från scratch.
myslas
2020-02-10
Efter Suicide Squad önskade jag mig en film eller tv-serie med Harley Quinn men jag hade hoppats på något bättre än det här. Margot Robbie är fortfarande störtcool men precis som i Suicide Squad så är övriga karaktärer färglösa och i många fall tråkiga. Ewan McGregors bad guy är en av de värdelösaste jag sett på en filmduk. Manuset är inget speciellt, mest en massa actionscener. En del av dem är tuffa medan andra mest är tråkiga och rent koreografiskt inte särskilt välgjorda. Bättre än Suicide Squad (svårt att göra det mycket sämre) men det är synd att man inte kan göra något bättre med den här karaktären när man dessutom hittat den perfekta personen att spela henne.