1.8

Bitch Slap

Vi får följa tre kvinnor, en avdankad strippa, en mördare som är knarklangare och en makttokig företagsmäklare, som anländer till en avsides plats ute i öken där de ska utpressa en hänsynslös boss från den undre världen. Saker och ting ändras dock snabbt när andra brottslingar kommer dit för att ta del av bytet.

Originaltitel Bitch Slap
Regissör Rick Jacobson
Manus Rick Jacobson, Eric Gruendemann
Genre Thriller, Kriminalare, Komedi, Action, 2000-tal
Skådespelare Erin Cummings, America Olivo, Julia Voth, Michael Hurst, Lucy Lawless, Minae Noji, Ron Melendez, Kevin Sorbo, Zoe Bell, William Gregory Lee, Renée O'Connor, Dennis Keiffer

2016-10-29
Den här filmen är ju dålig på riktigt....
Dele
2016-08-30
Jag blir deprimerad vid tanken på att bo på samma planet som de som har gjort den här filmen.
meandermind
2016-07-29
Hade varit bättre som porrfilm
2014-12-31
Detta är en väldigt dålig film. Den levererar väldigt många dåliga skådespelarprestationer. Manuset är ju skrattretande och regiarbetet mer en lekstuga. Men ögongodiset är många, Zoe Bell har gjort ett härligt jobb som Stuntkoordinator och jag får ett leende på läpparna när jag ser att Kevin Sorbo(TV-serien Hercules), Lucy Lawless(TV-serien Xena) och Renée O'Connor(Gabrielle i TV-serien Xena) har små roller här.
Zipper
2014-07-07
Jag skäms nästan för att säga det, men den har ett visst underhållningsvärde som räddar den från en etta. Skådisarna är medelmåttiga till genomusla, det sistnämnda stämmer särskilt in på karaktären Camero som var som en Charlotte York på meth.
Rävlist
2014-04-08
Wow. En av de sämsta sexistiska skitfilmer jag har haft oruten att se.
LTT86
2013-12-10
Wow! Vilken skitdålig film. Kamera vinkel var ett skämt. Story var en större skämt och karaktärerna är en större skämt och den största skämtet med det här är hemska skämt!! Det här är en komedi film men det fanns ingen skämt allt! Bara en himla massa snusk snack! Och för många tillbaka blickar! Såna filmer som American History X där tillbacka blickar funkade, men här var det bara plågsamt! Ingenting positiv...... förutom en sak. America Olivo. Ge henne lite beröm för hon spelade som en arg galning rätt okej och var den enda som jag bryde mig om, men annars så finns det ingenting annat positiv jag kan säga är en mycket hemsk, dålig film.
Ramza
2012-11-24
Det finns youtubeklipp filmade med webcam som håller högre kvalite än det här.
2012-09-02
Starkbröl: Jo, det är en komedi. Men rolig är den inte, så jag förstår att du är förvirrad. :)
Dangoh
2012-08-09
Jag antar att alla här såg filmen på 6:an igår kväll, kan inte tänka mig att man skulle välja filmen frivilligt... Men sjukt att 6:an väljer att visa den här, den finns ju bra B-filmer