3.1

Black Mirror - Arkangel

Av rädsla av att förlora sin dotter köper en kvinna en avancerad spårningsapparat för att hålla koll på henne.

Originaltitel Black Mirror - Arkangel
Regissör Jodie Foster
Manus Charlie Brooker
Genre Drama, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Rosemarie DeWitt, Brenna Harding, Owen Teague, Matt Baram, Abby Quinn, Jenny Raven, Mckayla Twiggs, Sarah Abbott, Dempsey Bryk, Aniya Hodge, Sophie Linton, Nicky Torchia

Christofer
2019-07-05
Helt klart en av de bästa hittills. De episoder jag sett som känts mest trovärdiga och sannolika att det skulle kunna bli verklighet har varit de mest intressanta och den här tillhör den kategorin.
larsen1976
2018-08-23
Smått obehaglig. På ett sätt hade jag velat ha en sån övervakning på mitt eget barn, men ändå inte.
Roswall
2018-04-01
Något förutsägbart, men bra och genomtänkt!
monsterpop
2018-01-17
BRENNA :D hur jag saknat dig!
paninaro
2018-01-10
Ganska intressant, men tyvärr känns teknologin mer trovärdig än huvudpersonerna, vilket drar ner betyget. Som allt som oftast med Black Mirror ändock ett intressant koncept som till stor del är väl utfört.
2018-01-08
Jag gillar verkligen konceptet men tycker aldrig det utvecklas så intressant som jag hade hoppats utan blir aldrig så intressant. Jag tycker inte karaktärerna lyckas fånga mig ordentligt heller.
supermancover
2018-01-08
Bästa hittills.
#54
2018-01-03
Håller måttet.
BarryHero
2018-01-03
Inte det basta Black Mirror-avsnittet men helt ok. Ratt intressant koncept.
Rune2000
2018-01-02
Hade svårt att acceptera vissa beslut som gjordes av mamman i avsnittet. Det gör att avsnittet tappar en del i trovärdighet.