3.4

Black Mirror - Black Museum

En kvinna stannar till vid ett kriminalmuseum med en chockerande huvudattraktion.

Originaltitel Black Mirror - Black Museum
Regissör Colm McCarthy
Manus Charlie Brooker
Genre Drama, Thriller, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Letitia Wright, Douglas Hodge, Babs Olusanmokun, Jade Clarke, Daniel Eghan, Mark Kempson, Raj Paul, Jo Wheatley

Christofer
2019-07-01
De två sista historierna var ju riktigt fyndiga. Även den första var ju välgjord, men det var inte riktigt min smak (längre), mer grafisk än jag hade önskat.
larsen1976
2018-09-03
Riktigt äcklig emellanåt.
Zarquon
2018-04-06
Antologiavsnitt i en antologiserie som även refererar tillbaks till flera andra avsnitt och kryddar med en smula meta. Något av Black Mirrors mest skruvade hittills, men också lite ojämnt.
Linan
2018-02-19
@escaperel Alltså, kunde inte låta bli att börja skratta när det gick upp för mig att Karls idé blivit verklighet. Synd bara att Clive Warren och Rebecca De Mornay inte kunde ställa upp!
BarryHero
2018-02-10
Tyckte egentligen inte om nagon av de tre historierna valdigt mycket. Morkt och grafiskt i mangder. Dock jattefina okenmiljoer.
escaperel
2018-01-09
All ära till Karl Pilkington! https://youtu.be/dbMtuJ1tZnc
supermancover
2018-01-08
WOW, vilket jävla superavsnitt. ÄLSKAR.
2018-01-08
Ojämnt avsnitt som bitvis är det bästa under säsongen men som helhet når det inte riktigt upp till en fyra. Lyckas också bäst med att träffa den där Black Mirror-ångesten som varit så påtaglig tidigare men annars varit lite frånvarande under senaste säsongen. Stark trea!
#54
2018-01-06
Inte ett av de starkare avsnitten.
PeterTheW
2018-01-02