3.2

Black Mirror - Playtest

En amerikansk backpacker är i behov av pengar och anmäler sig för att testa ett nytt revolutionerande spelsystem. Spelet visar sig dock vara lite för verkligt.

Originaltitel Black Mirror - Playtest
Regissör Dan Trachtenberg
Manus Charlie Brooker
Genre Drama, Thriller, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Wyatt Russell, Hannah John-Kamen, Wunmi Mosaku, Ken Yamamura, Elizabeth Moynihan, Jamie Paul

Christofer
2019-06-29
Nja, det här var inget för mig, även om jag hängde med i referenserna till ’Hideo Kojima’ och hela den grejen.
GodofThunder
2018-11-11
Tänkte mig lite hederlig slasher, eftersom huvudkaraktären var så olidlig, men icke.
supermancover
2018-01-07
Mycket obehagligt och tycker det funkar rakt igenom. Läskigt på riktigt. Liiiite besviken på slutet, men det höll ändå.
TheHorrorfan
2017-12-31
Obehaglig och riktigt bra effekter. Överraskade mig väldigt mycket.
escaperel
2017-12-13
Även om idén är gjord fanns god potential, men blev någon twist för mycket. Sjukt irriterande huvudkaraktär dessutom, har träffat en del douchiga jänkarbackpackers i mitt liv, men denna tar ju priset.
amam
2017-06-20
Stark trea, jag kände att det flesta bitarna funkade bra med varandra.
Hypostas
2017-04-04
Fruktansvärt obehagligt, men slutet känns lite ogenomtänkt.
#54
2017-02-14
Första halvan gillar jag.
BarryHero
2017-01-07
Helt klart det laskigaste Black Mirror-avsnittet jag sett. Dock ar slutet daligt och mycket kanns hamtat fran liknande (battre) filmer. Laskigaste avsnittet men nog aven det svagaste.
Zarquon
2016-11-25
Ganska förutsägbart och temat har vi ju sett förut. Inte osebart, men dussinskräck är inte vad jag vill få ut av Black Mirror. En liten besvikelse!