Black Mirror - Striking Vipers

Två vänner från högskoletiden återförenas, vilket utlöser en serie händelser som kan förändra deras liv för alltid.

Originaltitel Black Mirror - Striking Vipers
Regissör Owen Harris
Manus Charlie Brooker
Genre 2010-tal
Skådespelare Anthony Mackie, Yahya Abdul-Mateen II, Nicole Beharie, Pom Klementieff, Ludi Lin, Fola Evans-Akingbola, Caroline Martin, Jordan Carlos, August Muschett, Monique Cynthia Brown

Christofer
2019-07-09
Helt klart ett av de mest minnesvärda episoderna och en ny vinkel på tekniktemat och temat invecklade relationer. Fascinerande minst sagt. För en fyra i betyg hade jag dock velat se en högre produktionsnivå, då miljöerna inte var i klass med de bästa episoderna.
PeterTheW
2019-06-26
Starkaste denna säsong.
2019-06-24
Oj vad det är imponerande hur Black Mirror lyckas hitta nya infallsvinklar och nya känslostämningar gång på gång. Även om jag gillade dom andra 2 avsnitten ifrån säsong 5 också så är detta klassen bättre, men ändå blir det bara en trea. Den lyckades inte riktigt dra med mig fullt ut men riktigt intressant och bra!
snubbel
2019-06-14
Den absolut pissämsta i hela serien!! Hur fan gick ekonomiansvarig med på det här??
#54
2019-06-10
Utmärkt start på en alltför kort säsong.
TheHorrorfan
2019-06-10
Ganska bra start på säsongen. Kunde slutat bättre dock. Stark 3:a.