3.6

Black Mirror - USS Callister

En kvinna vaknar upp på ett rymdskepp och märker snart att det är någonting som inte stämmer.

Originaltitel Black Mirror - USS Callister
Regissör Toby Haynes
Manus William Bridges, Charlie Brooker
Genre Drama, Thriller, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Jesse Plemons, Cristin Milioti, Jimmi Simpson, Michaela Coel, Billy Magnussen, Osy Ikhile, Hammed Animashaun, Daniel Westwood, Paul G Raymond, Milanka Brooks

Christofer
2019-07-08
Som så ofta tidigare bygger man upp något riktigt bra som tyvärr sen fallet lite platt mot slutet. Det är bara några få episoder där man lyckats knyta ihop det på ett snyggt sätt, men det här var inte en av dem.
cedmoy
2019-01-29
Gud vad jag önskar dom gjorde en fortsättning - helst som en egen serie. Kommer aldrig hända dock.
TheHorrorfan
2018-02-21
Lätt en av de bästa avsnitten i serien.
Hypostas
2018-01-16
Förbaskat obehagligt "singularitetsavsnitt".
paninaro
2018-01-10
Kul med små elaka pikar till Star Trek och ett kul - om än inte helt plausibelt - scenario som ändå är ganska obehagligt.
2018-01-08
Jag gillar verkligen den här men jag tycker vissa av karaktärerna beter sig lite dumt vilket gör att problemlösningen blir lite platt och jag tycker allt faller på plats lite väl enkelt till slut. Men det är småsaker som håller den tillbaka, överlag är det väldigt bra, stark trea!
skymandr
2018-01-06
Svag start på nya säsongen, men Brooker har en hög lägsta nivå.
Rune2000
2018-01-02
Lysande start på säsongen. Bland topp 5 starkaste avsnitt av Black Mirror!
PeterTheW
2018-01-02
Mycket bra start!
#54
2018-01-01
Trevlig start av säsongen.