2.4

Bleach

När skolkillen Ichigo plötsligt får liemannens krafter vill han bara ge tillbaka dem, men först måste han skörda själar.

Originaltitel Bleach
Regissör Shinsuke Sato
Manus Shinsuke Sato, Daisuke Habara
Genre Äventyr, Action, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Sôta Fukushi, Hana Sugisaki, Ryô Yoshizawa, Miyavi, Taichi Saotome, Erina Mano, Yû Koyanagi, Seiichi Tanabe, Yôsuke Eguchi, Masami Nagasawa

QuiNonStultus
2020-04-17
Ta det för vad det är: anime! Lika överdrivet, lika långa strider, lika töntiga små komiska inlägg. Men som de e de helt okej!
stoked87
2018-11-23
typ första live action animen som jag inte blev arg och titta på =)
lightship
2018-09-24
Om man inte har sett animen kan detta verka som en väldigt... bisarr film. För det är verkligen vad denna film är - en anime med riktiga människor. Kroppsspråket, scenerna, effekterna, manuset, det är fantastiskt underhållande. Min bror som är Bleach-fantast var glatt överraskad.
Sir_Lord
2018-09-17
Följer animeupplagan bra vilket ger plus i betyg. Men samtidigt känns det lite konstigt att se en animefilm med riktiga människor. Det som är okej att göra så överdrivet i tecknat versionen blir lite för mycket med kroppsspråk/tal som istället bara känns konstigt. Jag gillar animen och ger även denna godkänt!