1.4

Blind Target

Författaren Maria Beltram återvänder från USA till den sydamerikanska stat hon vuxit upp i för att göra reklam för sin nya kontroversiella bok, men kidnappas av säkerhetspolisen .

Originaltitel Blind Target
Regissör Jesus Franco
Manus Jesus Franco, Kevin Collins, J Douglas Wentworth
Genre 2000-tal, Äventyr, Thriller, Action
Skådespelare Rachel Sheppard, Tatiana Cohen, Lina Romay, Oliver Dennis, Roger Pavlovich, Linnea Quigley, Mavi Tienda

2015-01-23
Produktionskvalitémässigt något av det absolut sämsta jag har sett. Charmlöst usel film med en ultratrist och skitkass Rachel Sheppard. (2+/15)
NoWireHangers
2013-06-21
Efter omtitt får den svaga trean vara kvar. Tekniskt dåligt men bättre än de flesta av Francos One Shot-produktioner. De flesta skådespelarna är totalt talanglösa men Lina är rolig som sadistisk tant som gillar att tortera folk.
NoWireHangers
2005-07-04
Bara för att jag är på gott humör och för att det är Franco höjer jag till en trea. Egentligen är det alldeles för dålig teknisk kvalitet för ett så högt betyg, men den är oändligt mycket bättre än de flesta av Francos nya filmer. Handlingen är faktiskt inte så dålig alls och Lina Romay är bra (och behåller kläderna på).