2.3

Blondie, Biffen och Bananen

Biffen och Bananen är anställda av disponent Rudolf Carlman för att sköta dennes kapplöpningsstall. Biffen, stor och stark, älskar kött och travare, Bananen, spinkig men frän i repliken, föredrar vegetarisk kost och galopphästar.

Originaltitel Blondie, Biffen och Bananen
Regissör Lars-Eric Kjellgren
Manus Gösta Stevens
Genre 50-tal, Komedi
Skådespelare Åke Grönberg, Åke Söderblom, Doris Svedlund, Lennart Lindberg, Håkan Westergren, Git Gay

yrkeschaufföre
2016-06-09
Jag satsade inte fullt ut men den förtjänar inte mer heller. Men bitvis är den ganska rolig.
kennert
2013-06-30
Det blir en snäll-tvåa.
NtoNW
2013-06-29
Nä, den blev inte så bra, denna tvåa i serien. Lite enahanda både i handling och humor, så tyvärr får den en tvåa den också.
yrkeschaufföre
2013-06-25
Oh, detta är ingen bra uppföljare, handlingen är så tunn, så tunn. En svag svag tvåa.
AlbinWesley
2013-06-24
Obekant med förlagan men blev inte direkt nyfiken på den tack vare denna film. Visst puttrar det väl till nån gång och nånting är nästan lite roligt, men jag vet inte säkert om det ens är medvetet. Ändock dugligt underhållande, och inte direkt dåligt. Ok antar jag.
FabianBom
2008-10-18
Andra Filmen om biffen och banenen. filmen är bra och tyvärr blev de bara 3 filmer