1.9

Blondin i fara

Action, nakenbad och engelsktalande svenskar i stenhårt toppenraffel med Lars Ekborg som ondsint knarklangare!

Originaltitel Blondin i fara
Alternativ titel Blonde in Bondage
Regissör Robert Brandt
Manus Peter Bourne
Genre Kriminalare, Drama, 50-tal
Skådespelare Stig Järrel, Lars Ekborg, Mark Miller, Anita Thallaug, Börje Mellvig, Bo Bjelfvenstam

Redheaded
2019-01-21
Pinsamt dåligt! Och varför pratar de engelska?? 😂 Enda anledningen att se denna är Stig Järrel! ❤️ Men inte ens han räddar den här filmen....
dudson
2018-12-14
Rejält ostig o fånig egentligen. Men satan vilken hård film med Ekborg som sliskigt ärke svin. Sen att ingen jävel i hela filmen kan prata engelska korrekt. Swengelska är vad som snackas. As lustigt=). Kvinno- synen är verkligen inte upp 2 date. Alla pök är idiot våp som klemar för männen." Som det skall vara då" hehee. Uppgörelsen i lustiga huset mot slutet är underbart att bevittna. Alla vrålar som hjärndöda retards. lol) Nåväl en Svensk kult pärla ändå.
alexi
2010-01-26
Fånigt med brudarna som är så omhändertagskåta och fjolliga... i övrigt rätt skön rulle med rolig svengelsk brytning och naiza bilder från gamla skolans Stockholm!
HerrArne
2009-07-01
Stenhårt toppenraffel - jo - jo!
Dele
2006-04-18
Det här var ju inte bra. Spretig, kantig och osmaklig film som dessutom är ett enda långt hån mot Sverige. Inte konstigt att människor utomlands tror att alla svenskor heter Inga och är blonda, blåsta och kåta om det här är bilden som förmedlas av oss till omvärlden. Och är man inte något av detta så är man med största sannolikhet hora eller kriminell. Fast ok. då, det finns ju några taxichaufförer, läkare och poliser också...
PalRovhal
2005-01-04
Crap! Filmen fallerar i första hand på att alla skådisar pratar engelska fast ingen kan. Annars sympatisk att göra knarkthriller 1957 coh Lars Ekborg är ju Lars Ekborg.
djonipony
2003-12-22
´tyvärr läste jag detta "bortklippes avslutningsbilden med bröstblottandet i Monas stripteaseakt. 2" - hoppas de släpper den uncut nån gång
djonipony
2003-12-21
oj oj oj va ja vill se ren här! nakna brudar 1957 - inte vanligt, men desto mer spännande