1.9

Blondinen som alltid sa ja

Den snygge playboyen Charles Pearl har allt, han är charmig, rik och förlovad med Adele, dotter till en filmmogul. På väg till sin svensexa träffar han sångerskan Vicki Andersson och de kan inte motstå varandra. Dessvärre tillhör Vicki kasinobossen Bugsy, när han kommer på de två tvingar han dem att gifta sig med varandra. Nu följer åtta stormiga år för dem där passion, gräl och försoning är huvudingredienserna.

Originaltitel The Marrying Man
Regissör Jerry Rees
Manus Neil Simon
Genre Komedi, Romantik, 90-tal
Skådespelare Alec Baldwin, Kim Basinger, Robert Loggia, Elisabeth Shue, Armand Assante, Paul Reiser, Fisher Stevens, Peter Dobson, Steve Hytner, Jeremy Roberts, Big John Studd, Tony Longo, Marla Heasley, Rebecca Staab, Melissa Behr, Tom Milanovich, Tim Hauser, Carey Eidel, Karen Medak

dudson
2012-07-09
Bland den första riktigt Roliga komedi man kollade på.Så förbannat rolig")
lordsweden
2008-08-24
Världens sämsta film! Inte rolig någonstans!!
Sixpence
2006-11-26
Kul film!
RiffRandell
2005-07-16
Var så länge sen jag såg denna rulle så jag minns inte mycket, men en 2a får den (uträknad).
xin-xin
2004-12-23
har ingen aning om varför jag gillar denna
Mr.Purple
2004-10-03
Nej, ingen höjdare. Man blir rädd då Baldwin / Basinger var ett par på riktigt och faktiskt skilde sig för inte så länge sen. Detta kanske man kan se som en parodi på deras äktenskap.
H.I.
2004-08-17
en rätt rolig film som blir fruktansvärt upprepande efter ett tag, de gifter ju bara om sig!!!
Plisken
2004-08-09
Kass
Plomeros
2004-06-04
Mannen som alltid sa nej. Plomeros säger nej här med. Är filmen bra? Nej
zeta
2004-02-20
En film som går mig på nerverna