2.7

Blood Diner

Två bröder som är kannibaler och äger hälsokostrestaurang, får se sin farbror löpa amok med en köttyxa. Han blir nedskjuten av polisen. 20 år senare så gräver de upp hans lik. Av hans hjärna, som de har stoppat i en glasbruk, får de instruktioner hur de ska kunna återuppväcka den fem miljoner år gamla gudinnan Sheetar. Så en jakt på mänskliga kroppsdelar börjar. Det som inte behövs i receptet för återuppväckandet av gudinnan, kan säljas som mat på restaurangen.

Originaltitel Blood Diner
Alternativ titel Blood Feast 2
Regissör Jackie Kong
Manus Michael Sonye
Genre Komedi, Skräck, 80-tal
Skådespelare Cynthia Baker, Rick Burks, Carl Crew, Roger Dauer, LaNette La France, Lisa Elaina, Max Morris, Roxanne Cybelle, Effie Bilbrey, Tanya Papanicolas

amam
2021-07-15
Kasst, överdrivet, dåliga skådisar. Blir aldrig roligt heller. Svag tvåa.
Robkiller
2019-01-24
Parodi på Blood Feast som är helt oseriös, men det blir i alla fall underhållande.
Dutch
2015-10-05
Fy fan
2015-04-28
Helt hejdlöst idiotisk och naturligtvis helt förbehållen det smaklösa 80-talet. Plastiga kroppsdelar i mängder och blodet sprutar på friskt i denna hysteriska skräckkomedi. Vill man se en uppkäftig hjärna i glasburk, en massaker på nakna dansande vegetarianer eller kanske se karaktären Jimmy Hitler i wrestlingringen rekommenderas den gott.
solon
2014-03-15
Jag ser numera annorlunda på världen efter att en kvinna gjort den här filmen. Helt fantastiskt spårat på alla plan. Bör ses onykter.
DrJW
2014-01-25
Inget annat än en dålig parodi på Blood Feast. Så himla överdrivet dåligt med dåliga skådespelare och dålig dubbning, dock den leder till en del skratt och är en perfekt film att se på en "bad movie night".
idd
2013-12-26
Brukar inte gilla sånt här trams i vanliga fall men den här håller sej precis från å bli så där troma-hemsk som dessa gamla skräckkomedier ofta blir.. Inget fantastiskt men klart underhållande!
RobinsTaste
2013-06-29
Det finns två sorters filmer jag gillar. Filmer som är tänkvärda och filmer som underhåller. Och den här är ett otroligt bra exempel på underhållning!
craptastic
2011-09-16
Ack för larvig. Har svårt för dylikt skräcktrams. En del fint gore men annars för mycket Troma över hela skiten.
2010-04-17
Ja Jizzes vilken Sjuk film....Filmen spretar mkt åt alla håll men den är Jkligt Charmig och Rolig..Bland det skojigaste är nog Den Telefon Pratande -Hjärnan;=9 Sanslöst rolig scen...Filmen har det mesta...Blods-offer...Kannibalism...Splatter...Sjuk-Humor...med mera)