2.6

Blood Feast 2: All U Can Eat

Fuad den 3:e har fått ärva hans farfars gamla cateringfirma. Det tar dock inte många minuter innan han återupptar han farfars gamla ritualer för en gammal gudinna. Han får i uppdrag att ta hand om maten till ett bröllop och på menyn tänker han ha brudens tärnor.

Originaltitel Blood Feast 2: All U Can Eat
Alternativ titel Blood Feast 2: Buffet of Blood
Regissör Herschell Gordon Lewis
Manus W Boyd Ford
Genre 2000-tal, Skräck, Komedi
Skådespelare JP Delahoussaye, Christina Cuenca, Christy Brown, Daniel Franzese, Penelope Helmer, Stevie Leininger
Filmnummer 19936

DrJW
2013-12-13
Splattermästaren Herschell Gordon Lewis´s första film sen Gore Gore Girls från 1972. Och här verkar de som att han gör en parodi på sig själv! Början var skum och ologiskt, och skådespelarna här var så himla överdrivna att de får skådespelarna i den första filmen att verka proffs! Gore-effekterna imponerade inte så mycket och de var knappt nån från början, ett tag trodde man att man såg en censurerad version tills de var en naken-scen och man hade visst fel. En av de sämsta som Lewis har gjort.
peterclash
2009-12-31
Visst har man sett det förut, men det är ändå en mysig film, som har det mesta av det man vill se.
Dele
2008-07-22
Smårolig splatterkomedi som inte tar sig själv på särskilt stort allvar, något som får det att funka rätt ok. trots lågbudget och halvtaskigt skådespeleri.
filmmange
2007-12-17
En av de blodigaste filmerna som någonsin gjorts. Min favorit av H.G Lewis filmer, älskar verkligen den här filmen!
NoWireHangers
2007-08-05
John Waters gör en underbar cameoroll som präst
3DDaniel
2007-06-30
Jag tycker att filmen är så himla ful. Väntade mig lite annorlunda gore.

2005-07-21
Ett fruktansvärt roligt blodbad bland tarmar! Och för att inte nämna dom idiotiska poliserna. Helt klart värd en 5:a
der_todesking
2004-07-05
HG Lewis kan fortfarande konsten å slafsa med inälvor. Extremt dåliga skådespelare, precis som det ska va!