1.6

Bloodfist

Jake Raye är en pensionerad kickboxare. Hans bror ställer upp i en kampsportstävling i Manilla och blir dödad. Jake ställer då själv upp i tävlingen för att hitta mördaren.

Originaltitel Bloodfist
Regissör Terence H Winkless
Manus Robert King
Genre Action, 80-tal
Skådespelare Don 'The Dragon' Wilson, Joe Mari Avellana, Riley Bowman, Vic Diaz, Rob Kaman, Billy Blanks, Cris Aguilar, Michael Shaner, Marilyn Bautista

2019-07-28
Tja det sägs att denna första Bloodfist ska vara den sämsta. Det återstår väl att se, men faktum är att blekare fighting är nog svårt att hitta. Dessutom känns hela filmen konstigt klippt. Nu är ju allt värdelöst då det trots allt finns ett visst skimmer av charm över eländet med bla ett tarvligt träningssegment osv.
Grillo
2012-11-25
Om tom dudson anser att en b-film suger, då ska man hålla sig undan från den. Drar den lärdomen till framtiden. Snabbspolade igenom sista halvtimmen, det var längesen sist jag gjorde så, och det betyder att det är riktigt illa.
dudson
2012-05-13
Så blek&taskig kickboxer ripp- off med tråkmånsen dragon wilsson som kan agera lika bra som en träbit.+usel fighting som mest liknar bond slagsmål.alla andra delarna av bloodfist rullarna är bättre än denna!
2012-04-28
Man får precis det man kan förvänta sig: samma "story" igen och massor av fighting (både bättre och sämre). Men man får också femton förvånansvärt bra slutminuter. (6-/15)
Ondskapt
2011-10-18
En del fin fighting och en skön sidekick som får för lite tid, men den usla klippningen och långsökta twisten drar ner det hela.
JudasBock
2009-04-20
Nej, fy! Inte ens fighterna är ju nåt att ha. Svag etta.
Filmgalning
2003-04-19
Precis lika dum som man kan tro.