1.4

Bloodfist VIII: Trained to Kill

En före detta CIA agent lever i förorten tillsammans med sin tonårsson. Han jobbar nu som lärare. När ett gäng före detta kompanjoner attackerar honom för information han besitter och tar hans son till fånga måste han ta lagen i egna händer.

Originaltitel Bloodfist VIII: Trained to Kill
Alternativ titel Hard Way Out, Bloodfist VIII: Hard Way Out
Regissör Rick Jacobson
Manus Rob Kerchner, Alex Simon
Genre Action, 90-tal
Skådespelare Jillian McWhirter, Don 'The Dragon' Wilson, John Patrick White, Warren Burton

2019-08-22
8:e och sista Bloodfist med Don Wilson. Storyn är snäppet bättre än både del 6 o 7, men The Dragon's frisyr är det definitivt inte. Att de väljer att förlägga allt till ett dystert Irland är en annan gåta. Hjälplig action håller ändå humöret uppe.
2019-08-22
dudson
2014-11-03
Tvär usel rakt igenom! men man får garva åt filmens taffelhet. the Dragon springer runt å pustar med ful svart pott frilla och onda kines ögon & ser ut som en liten tant. sen har dom slängt på hemsk Irlänsk säckpipe musik.=fy faaaaan!
menschenfeind
2013-03-10
Lite förvånad att det skulle nå ända hit innan jag satte en 1:a på en Bloodfistfilm. Det känns att 90-talets slut börjar närma sig, klart fulare än de tidigare rullarna. Och intrigen är mer än lovligt långsökt.