2.5

Bloody Birthday

1970 föds tre barn under den totala förmörkelsen. Eftersom solen och månen blockerade Saturnus, som kontrollerar känslor, så saknar barnen empati. Tio år senare börjar barnen mörda folk i sin omgivning.

Originaltitel Bloody Birthday
Alternativ titel Creepers
Regissör Ed Hunt
Manus Ed Hunt, Barry Pearson
Genre Skräck, Thriller, 80-tal
Skådespelare Julie Brown, Joe Penny, Susan Strasberg, José Ferrer, Lori Lethin, Melinda Cordell, Ellen Geer, Andy Freeman, Billy Jayne, K C Martel, Bert Kramer, Elizabeth Hoy, Ben Marley, Erica Hope, Daniel Currie

Robkiller
2019-02-04
Onda ungar röjer runt. Egentligen rätt löjlig, men underhållande.
amam
2017-08-09
Stark tvåa. Det som drar ner betyget mest är väl hur dumma alla vuxna är. Annars har den flera bra scener och ungarna är hyfsat bra som små sociopater.
Raggarn
2016-01-06
Äckliga jäkla barn skapar en olustig känsla. Helt klart godkänd och lite till. Men fasen vilken fin vhs - kvalitet på min kassett från video invest. Är dvd klass!
2013-10-01
Vill verkligen gilla den här mer än vad jag gör. Rätt blodfattigt och taskigt klippt. Ungarna får godkänt och en och annan scen livar upp, men alla de andra karaktärerna känns ologiskt korkade
ziferN
2013-08-23
Filmen har helt klart sin 80-tals charm och är underhållande att titta på för stunden, samt som vanligt i dessa sorts filmer så är ungarna så otroligt irriterande och storyn är ju fan älskvärd och en av anledningarna till varför jag älskar skräckfilmer ifrån 80-talet. Klart godkänd.
dudson
2013-04-20
Otroligt obehaglig inledning av filmen! en film som är ett bra argument för preventiv medel" ungar är satyg"
schramm
2011-08-03
Skräp från 80-talet var mycket bättre än skräp idag. Det här var kul, med äckliga ungar som visar sitt rätta jag. Underhållande och rejält ologiskt.
JoeL431
2010-06-20
Hade levt bättre på ett snabbare tempo. Men helt klart godkänd!
brtkrbzhnv
2010-03-06
Lärarinnan var söt, men i övrigt var filmen rätt tråkig. Inte ens morden var särskilt kul att se.
st.felony
2009-08-06