2.4

Blue Crush

Medan den hårt drivna surfartjejen gör sig redo för den största tävlingen av alla, faller hon för en amerikansk fotbollsspelare.

Originaltitel Blue Crush
Regissör John Stockwell
Manus John Stockwell, Susan Orlean, Lizzy Weiss
Genre Drama, Romantik, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Kate Bosworth, Matthew Davis, Michelle Rodriguez, Mika Boorem, Sanoe Lake, Chris Taloa, Kala Alexander, Ruben Tejada, Kaupena Miranda, Asa Aquino, Faizon Love, George Veikoso, Shaun Robinson, Paul Hatter, Tamayo Perry

Skapad 2019-10-06 av Loomis
Regissören/skådespelaren/manusförfattaren John Stockwell tar sin rutin och gör en ”Tjejer kan” -film. Alla ingredienser som man förväntar sig finns med, nästan så mycket att man blir illamå...   Läs mer »

2016-10-23
Kate Bosworth är ju alltid snygg och hon kan göra bra ifrån sig bara hon vill. Men den här filmen är dock totalt värdelös.
karlmats
2012-12-21
Fy fan va dåligt. Halva filmen känns som slow motion scener på surfing och andra är nån tam jävla story om en tjej som måste lyckas men faller för en kille istället. Sen ska vi alltså tro på att killen är QB i NFL? Dialogen är genomrutten och inte finns det nåt snyggt att kolla på heller, Bosworth är inte snygg alls och Rodriguez gör det bättre i andra typer av roller. Sen kan man ju starkt ifrågasätta castingen på andra håll också, en surfarfilm utan Vincent Klyn är ju som en tallinnkryssning utan Viru Valge.
Pasi
2012-07-09
Uselt manus med de vanliga klichéerna och könsrollerna.
Xenox
2012-06-25
Inte min typ av film.
Jonas77
2012-03-23
En svag 2:a, enda skälet att se hela är att snyggingen Michelle R springer omkring i baddräkt
Rune2000
2012-01-15
Såhär blir det när man reser utomlands och tvingas se på filmkanalernas medelmåttiga utbud...
Robkiller
2011-08-31
Värdelös. Visst... lite snygga vattenscener i "slow motion" om man ser den i HD... men som film är den helkass på alla sätt och vis.
ziferN
2010-12-04
Mysig och helt underhållande film att fördriva tiden med, att man sen får vila sina ögon på den ursöta Kate Bosworth gör inte det saken sämre. Sedan att jag älskar surfing höjer bara betyget för mig, så jag tycker att filmen förtjänar en stark 3a.
Zebulonm
2010-10-10
Välj nått annat.......
Karina
2010-06-19
Coolt med surfingen men jag kallar på luret om att bruden kan surfa, för d kan hon inte.... och hela manuset var väldigt cheesy för att få mer än en tvåa.