2.3

Blue Juice

JC lever för surfing och sina kompisar. Nu närmar han sig trettio och hans flickvän börjar tröttna på hans ansvarslösa liv.

Originaltitel Blue Juice
Regissör Carl Prechezer
Manus Carl Prechezer, Peter Salmi
Genre Komedi, Drama, 90-tal
Skådespelare Sean Pertwee, Catherine Zeta-Jones, Ewan McGregor, Steven Mackintosh, Peter Gunn, Heathcote Williams, Colette Brown, Michelle Chadwick, Keith Allen, Robin Soans, Jenny Agutter, Guy Leverton, Mark Frost (II)

Taandborste
2012-01-16
Inte fullt så värdelös som jag trodde, fast det gör den inte bra.
jaghardamp
2010-09-05
Jag tror att jag med kan räkna denna som det sämsta jag sett.
Grindhouse
2008-08-22
Jag brukar räkna denna film som den sämsta jag sett.
Bomkia
2006-06-10
Positiv överraskning, klart bättre än jag hade fruktat först. 3-
Enna
2006-06-08
Rätt så bra men slutet blir tyvärr väldigt tråkigt. Konstigt att filmtipset inte har med Ewan McGregor i rollistan för han hade ju ändå an ganska stor biroll.
Magga
2005-10-04
Skulle vilja se, men den har ju inte direkt fått så jättebra kommentarer... + att jag vill se den för Ewan McGregors skull, och han hade ju tydligen ingen stor roll..
DiMMUBoRGiR
2005-05-30
grryyymt omslag - Ewan Mcgregor med kort hår och med fel kropp!! Tjusigt försäljningstrix... Men filmen borde inte behöva det, för den är helt ok ändå. Riktigt rolig ibland, även om sista delen blir amerikanskt bajs
Tinuvíel
2003-10-29
Jag gjorde blundern att köpa dvd:n då man på framsidan skyltar FETT med Ewan McGregors namn (och Zeta-Jones), som om han hade huvudrollen... dock har ju Ewan bara en biroll, en ganska dryg sådan.
trotyl
2003-10-06
Tidernas bästa E-skildring!!!
chrisblack
2003-04-23
Helt okej. Man blir ju lite sugen på att börja surfa.