Blue Lagoon: The Awakening

Två tonåringar blir strandsatta på en ö och blir kära i varandra. Dean och Emma utforskar och lär sig om varandra och samtidigt lär de sig även om sig själva.

Originaltitel Blue Lagoon: The Awakening
Regissör Jake Newsome, Mikael Salomon
Manus Heather Rutman, Matt Heller
Genre Drama, Romantik, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Indiana Evans, Denise Richards, Frank John Hughes, Patrick St Esprit, Hayley Kiyoko, Aimee Carrero, Christopher Atkins, Annie Tedesco, James Jolly, Brenton Thwaites, Carrie Wampler, Alix Elizabeth Gitter

Abigor
2021-06-22
Uthärdligt, men fruktansvärt taffligt. Stinker tv-produktion lång väg.
2018-01-20
Skrattretande dålig!!!
Starkbröl
2017-06-25
Extremt värdelös highschoolfilm, plågsam att titta på, som inte har många likheter med 80-talsfilmen. Den är inte ens sexig.
JanneN
2015-06-24
Kul att se Christopher Atkins i en Blue Lagoon-film, trettio år efter filmen där han själv spelade huvudrollen. Var väl en hyllning till hans femtioårsdag. Nu var det Brenton Thwaites som fick hamna på en öde ö med en snygg brud.
Juli18
2015-03-25
Hur ser man den? Hjälp?
kirseberg
2014-02-04
Hahahaha.
Tatty
2014-01-17
Handlingen verkar tråkig tycker jag men filmen är faktisk bra, spännande och hett. Gillar filmen och såna här händelser! Att folk blir strandsatta på öarna och själva öarna och så.
Rele
2013-11-24
Den här filmen är inte så bra.
dafreakish
2013-11-17
Genomuselt skämt till film. Ingen aning varför den gjorts, vad som är målgruppen och hur någon inblandad har tänkt. När Denise Richards är vassast i casten inser man vilken onödig skapelse det här är. Blå Lagunen-serien kan vara filmhistoriens sämsta.
AlbinWesley
2013-11-17
Tack TV3 för att ni visar såna här fina dramer. Härlig film!!