1.8

Blue Mountain State: The Rise of Thadland

När Alex och Sammy ska börja sista året på Blue Mountain State delges de planer på att riva deras älskade studentföreningshus. De vänder sig till Thad, som numera tjänar stora pengar i NFL, men han går bara med på att hjälpa till om de ställer till med århundradets fest i hans ära.

Originaltitel Blue Mountain State: The Rise of Thadland
Alternativ titel Blue Mountain State: The Movie, BMS The Movie
Regissör Lev L Spiro
Manus Eric Falconer, Alan Ritchson, Chris Romano
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Ed Amatrudo, Sam Jones III, Ed Marinaro, Alan Ritchson, James Cade, Darin Brooks, Frankie Shaw, Jimmy Tatro, Katelynn Derengowski, Lindsey Sporrer, Chris Romano, Omari Newton, Rob Ramsay, Erica Page, Brittany Ann Boudreault, Mary Elizabeth Runyon

Missdark94
2016-06-27
Älskar serien, dock levererar inte filmen riktigt. Hellre en säsong till än att göra en film.
Bumsi
2016-05-23
Serien var bra, filmen platt.
Straiter
2016-02-14
Jag kan inte direkt påstå att mina förväntningar infriades. TV-serien lyckades för det mesta hålla en bra och jämn balans mellan festande och fotboll, vilket inte direkt kan sägas gälla den här filmen. Vad jag störde mig mest på: kostnaden för att anordna Thadland lär vara avsevärt högre än vad huset skulle kosta. Det var dock med några få roliga saker så en stark etta kan den väl få.
100tonvalspäck
2016-02-13
Om man gillar serien så är detta ett värdigt tillskott. Kunde blivit mycket sämre och de lyckas undvika många av de fallgropar som brukar förekomma när karaktärer anpassade för ett 25-minuters format ska fylla 90 minuter.
kattsallad
2016-02-09
Älskar serien, men denna var bara en besvikelse. Allmänt konstig och inte alls som serien.
Haroo
2016-02-08
En film för fans av serien, guilty pleasure.