2.5

Blue Rita

Blur Rita äger en strippklubb, som också har som hemlig verksamhet att utöva utpressning mot spioner och annat folk.

Originaltitel Das Frauenhaus
Regissör Jesus Franco
Manus Jesus Franco
Genre Vuxenfilm, Äventyr, Action, 70-tal
Skådespelare Pamela Stanford, Dagmar Bürger, Martine Flety, Esther Moser, Olivier Mathot, Eric Falk, Vicky Mesmin

Ondskapt
2017-04-26
Superknasigt, men Franco låter det roliga ta över saker som variation och handling i lite för stor utsträckning.
idd
2007-11-25
francos regi är lika usel som vanligt.. här har vi nåt som skulle kunnat bli en bättre version av austin powers james-bond-parodi, men tyvärr blir det mest bara naket, naket å ännu mera naket å det är fan inte underhållande nånstans..
morpho
2007-06-01
Ganska bra Franco film med snyggt foto. Hade hoppats att den skulle vara lite mer delirisk men den är helt okej.
filmmange
2006-07-13
Mycket underhållande och vacker. Fina skarpa och vackra färger och surrealism. Ett riktigt konstvärk! Franco kan!
Nervegas
2006-03-01
Eric Falks boxarkaraktär som använder kung fu för att slå sina offer är tämligen underhållande. Innehåller en hel del obetalbara repliker.
tilapia
2005-11-18
helt outlandish blandning av knäppa nattklubbsakter, agenter, uppblåsbara möbler, sleaze, gasmasker och gälla färger. gillar man inte det här kan man lika gärna ge upp franco direkt.
2005-11-11
För mycket softcore, för lite sleaze.
Docklands
2005-01-22
Jag bara älskar Jesus Francos filmer =)