2.4

Boat

En resa in i natten i sällskap med David Lynch och en motorbåt.

Originaltitel Boat
Regissör David Lynch
Manus David Lynch
Genre Kortfilm, 2000-tal
Skådespelare David Lynch, Emily Stofle (röst)

Salvation_Mind
2014-07-27
Lynch kortfilmer är oftast skit, denna var sorgligt nog en av hans bättre en svag trea får den i alla fall. Kändes mystisk, spännande och bra stämning dock lite meningslös eller är frågorna den väcker poängen?
Rehn108
2014-02-26
En hemvideo med pålagt tal. Det duger inte. Jag gillar verkligen att man tar något fullkomligt vardagligt och gör något mer av det, men det är inte så pass bra att jag vill bränna en tvåa på det. 1.5 av 5!
ziferN
2013-09-24
Meningslös, vacker och konstig. Precis så jag älskar mina kortfilmer ifrån David Lynch.
Gumsamumsa
2013-07-15
Fånig och menlös

2013-04-01
"we´re gonna try to go fast enough to go into the night" <3
#54
2013-01-04
Ännu en meningslös kortfilm.
Arensberg
2012-12-20
mkt bra, älskar den bleka estetiken från 90talets videokonst, introspektiv film, väldigt mkt lynch, stämningen behålls trots att det är ljust. men är man en simpel noirjunkie så kanske man måste anstränga sig lite
Alreadyrick
2011-08-08
David Lynch gör en massa värdelösa kortfilmer, men det kan han väl få göra, bara hans riktiga filmer är något.
Roswall
2010-10-08
måste se om den innan jag bedömer den.
the-godfather
2009-08-14
En av lynchs bättre kort filmer. ska jag bedöma den som film blir det en två och som kort film en trea.