Boat Trip

Jerrys fästmö har lämnat honom och som plåster på såren bokar hans kompis Nick in dem på en resa på ett kryssningsfartyg fullt av snygga tjejer. Men tyvärr sker det ett misstag och det visar sig att fartyget är fullt av kärlekstörstande män - däribland den excentriske miljonären Lloyd som förälskar sig i Nick. Saker och ting börjar se ljusare ut när 15 medlemmar av det svenska bikinilandslaget undsätts av kryssningsfartyget. Men lagets maskuline tränare, Sonja, ser inte med blida ögon att hennes flickor intresserar sig för män.

Originaltitel Boat Trip
Regissör Mort Nathan
Manus William Bigelow, Mort Nathan
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Cuba Gooding Jr, Horatio Sanz, Roselyn Sanchez, Vivica A Fox, Maurice Godin, Roger Moore, Victoria Silvstedt, Lin Shaye, Ken Hudson Campbell, Zen Gesner, William Bumiller, Noah York, Artie Lange, Will Ferrell, Jennifer Gareis, Bob Gunton

2016-10-03
Skådespelarna gör ett bra jobb och filmen är faktiskt ganska rolig på sina ställen men jag lär nog inte se den mer än en gång. Ingen film för mig helt enkelt. Svag 3:a.
arruba
2015-08-31
Första halvtimman är riktigt rolig, sen finns några små ljusglimtar här och där. Det är dock inte gööör bra..
Anwest
2013-07-22
Faktiskt rejält överraskad av filmen! Tunn story, fjantig och enormt förutsägbar - men någonstans finner jag ett sug att se scen efter scen. De som säger att filmen är homofobisk förstår nog inte riktigt poängen heller. Visst finns stereotyperna där, men de gör allt annat än narr av dem.
Supernaut
2013-07-12
Homofobi, stereotypa könsroller, hafsigt hantverk och idel klichéer.
dafreakish
2013-05-04
Sämst på alla fronter. Att Cuba Gooding Jr gjorde sådan här skit redan 6 år efter sin Oscar är förbluffande. Enda lilla lilla behållningen är att det var rätt kul att se Roger Moore igen.
Nitehawk
2011-08-20
Jätterolig film med en tunn story.. Men det är för mycket roliga bögskämt för att undvika den.. Så många roliga scener ;)
claradidam
2011-08-18
Sämsta, mest fördomsfulla skiten jag sett i hela mitt liv!
ChristinaHeim
2010-12-01
Det intern skämt denna film har gett är värt allt i världen, men annars är den en svaag 1:a.
Caim
2010-09-27
Ascoolt att se Roger Moore i en sån här roll!!! :D Stort lyft till hela filmen.
Pette94
2010-07-19
Den är inte precis ett mästerverk, men den är en grymt rolig film med flera bra skådespelare och snygga tjejer... tål att ses om flera gånger, finns inte så många komedier som denna, och det är vad som gör den så bra :D