2.1

Body Shots

Fyra killar och fyra tjejer förbereder sig på var sitt håll för en vild natt i Los Angeles nöjesliv. De gillar att festa, men den här natten kommer att gå överstyr på ett sätt som förändrar deras liv för evigt.

Originaltitel Body Shots
Regissör Michael Cristofer
Manus David McKenna
Genre Drama, 90-tal
Skådespelare Sean Patrick Flanery, Jerry O'Connell, Amanda Peet, Ron Livingston, Tara Reid, Emily Procter, Brad Rowe, Sybil Darrow

2014-11-20
En film med många unga och kända skådespelare, skådisar jag gillar men historien känns väldigt ytlig och det är kanske vid max ett tillfälle som jag känner något för någon av filmens karaktärer. Dessutom irriterar jag mig något otroligt på att skådisarna så ofta talar till kameran för då tas man ur filmens stämning och förlorar filmkänslan.
Djason
2011-08-05
Bra skådisar även sopan Tara Reid är ok, men själva handlingen bekommer mig inte och det borde den väl egentligen göra antar jag.
aspettando
2007-02-26
Ja, den som tycker det är roligt att få en populärkulturell framställning av anilingus, kan ju se på den här. Och kvinnor kan ha en sexualitet, nejmen oj då! Min världsuppfattning skakar.
RiverTam
2007-01-03
"sentpånattenrulle" va en väldigt bra benämning på den här filmen. Men av någon anledning kunde jag inte slita mig. Jag gillade de snabba klippen och har alltid varit svag för filmer där karaktärerna pratar direkt med tittaren. Sen gillade jag slutet också, som tjej tar man ju nästan alltid tjejen sida, men här var det jävligt svårt att veta och det var väl hela poängen antar jag. Den får faktiskt en trea nu, jag kanske ångrar mig om jag ser om den, men hellre en svag trea än en stark tvåa.
Nathanael
2007-01-02
Trots att visa skådisar som är med i filmen så lyckas den aldrig....
WillyV
2006-12-31
Helt ok som "sentpånattenrulle". Tara Reid, var överraskande nog behållningen, skådesspelarmässigt och rent fysiskt..
Soul_Assassin
skön film!
Krisp
2006-12-31
Waah, jag vill ju veta vad som verkligen hände!
handklapp
Så otroligt dålig.
ledstam
2006-12-30
Med bättre skådisar skulle den nästan vara sevärd!