1.4

Bolero

Berättelsen om en ung kvinnas sexuella uppvaknande och hennes sökande efter den perfekte älskaren i början på 1900-talet.

Originaltitel Bolero
Regissör John Derek
Manus John Derek
Genre Drama, Komedi, Romantik, 80-tal
Skådespelare Bo Derek, George Kennedy, Olivia D'Abo, Andrea Occhipinti, Ana Obregon, Greg Bensen, Ian Cochrane, Mirta Miller, Mickey Knox

Starkbröl
2022-02-16
Sunkig softcore, ofattbart dålig ursäkt för att visa upp helnakna snygga kvinnor. Det känns för övrigt osannolikt att man skulle råka somna medan man slickade honung från Bo Dereks nakna kropp men John Derek kanske skrivit scenen utifrån egen erfarenhet. Kassaskåpssäker etta men ibland ofrivillig humor pga taffligheten mellan nakenperioderna. Även lite fascinerande att John Derek uppenbarligen skrev och gjorde denna film för att visa upp sin fru naken.
GrandMaster_E
2010-03-20
Vm i katastrof accént bl.a.
2009-06-07
Hur kul jag än vill tycka att det är att titta på dåliga Bosse-filmer så är denna i mastigaste laget. Bolero är verkligen besvärande dålig. Det enda att höja på ögonbrynen åt är hur ofta den då fjortonåriga Olivia D'Abo totalexponeras. (3-/15)
1stman
2007-06-29
mumma for men!
Nervegas
2005-10-17
Kommer någon ihåg det svenska hyrvideoomslaget? ;)
Lodger
2004-06-22