1.7

Booty Call

Efter att i två månader ha uppvaktat Nikki hoppas Rushon på att äntligen få henne i säng. Nikki har dock lite blandade känslor inför fortsättningen. Så till nästa träff tar de båda med sig varsin kompis, men kvällen blir inte riktigt som de tänkt sig.

Originaltitel Booty Call
Regissör Jeff Pollack
Manus Takashi Bufford, J Stanford Parker
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Jamie Foxx, Tommy Davidson, Vivica A Fox, Tamala Jones, Ric Young, Scott LaRose, Kam Ray Chan, Ammie Sin, Bernie Mac

2015-01-06
Som sagt väldigt låg humor men inte utan några kul scener. Dessutom är det kul att se Jamie Foxx innan han ordentligt slog igenom som skådespelare. I sin helhet når dock inte filmen riktigt upp till ett godkänt betyg.
Nemralis
2012-08-28
Klarade inte av att se mer än några minuter av den här, skamfullt dåligt! Känns absurt hur Jamie Foxx kunde gå från det här absoluta bottenskrapet till att bli oscarbelönad skådespelare i prestigefyllda roller.
stewelundin
2010-10-11
Detta är en av de få filmer jag faktist lämnat en biograf för, ja det gick upp på bio och jag gick och såg den, jag skäms.
ami86
2009-12-30
Formidabelt kass film! Jag var visserligen förberedd på att den skulle vara rätt dålig, men den var värre än jag trodde. Inte kul nånstans, och mer fördomsfull och stereotyp film får man leta med ljus och lykta efter.
fatassmovieboy
2009-08-30
?
SmokingBianco
2008-07-21
Misstolkade vad det var för typ utav film då den gick sent på natten, negativ överraskning kan jag säga.
Aglaja
2008-07-13
Har sällan sett en så trist och fördomsfull film. Drog inte på munnen en enda gång
ClaudeStrife
2008-07-01
Såg den för att se hur Jamie Foxx agerade lång tid innan Ray. Godkänd insats. absolut inte mer.
Ninjatroll
2008-06-30
Får en svag tvåa för att det trots allt fanns några småroliga saker. Men överlag... nä.
queerish
2008-06-30
plumpa, dåliga skämt och dåliga skådisar.