2.2

Bordello of Blood

Nyfrälsta katoliken Katherine misstänker att sin hårdrockarbrorsa har gått vilse på syndens väg och bestämmer sig för leta rätt på honom med hjälp av en snabbkäftad privatdetektiv. Spåren leder till en förförisk vampyrdrottning som bedriver bordell i maskopi med en galen rock'n'roll-evangelist!

Originaltitel Bordello of Blood
Alternativ titel Tales from the Crypt Presents: Bordello of Blood
Regissör Gilbert Adler
Manus A L Katz, Gilbert Adler
Genre Komedi, Skräck, Fantasy, 90-tal
Skådespelare Corey Feldman, William Sadler, Chris Sarandon, Erika Eleniak, Dennis Miller (I), Angie Everhart, John Kassir, Leslie Ann Phillips, Aubrey Morris, Phil Fondacaro, Kiara Hunter, Juliet Reagh, Eli Gabay, Matt Hill, Eric Keenleyside, Kim Kondrashoff, Robert Munic, Robin Douglas, Heather Hanson

Sarcadoz
2020-10-25
Dålig, med tamfattiga skådespelare. Men finner ändå ganska småunderhållande.
Sajmlajm
2020-09-10
Den har sina roliga sekvenser men lever inte upp till ett högre betyg än en 2:a dessvärre.
Robkiller
2020-01-12
Inte särskilt allvarlig, men väldigt underhållande.
2019-05-25
Tramsig, fast inte utan potential. En del rolig scenografi och allmänt god stämning, men nån skräck är det inte alls tal om här. Eleniak fick heller tyvärr inte visa upp sina talanger.
filmfreak1
2013-09-15
Corey Feldman och Erika Eleniak i samma film, vad kan gå fel?
karlmats
2013-08-27
Nej det här var inget speciellt. En.standardhistoria med fula effekter och ingen speciell dialog på det. Miller är ganska irriterande som nån form av hjälte och resten av casten imponerar inte heller. Även om jag gillar vampyrer och camp i allmänhet fick jag inte ut så mycket av detta tyvärr. Inte helt värdelöst dock, en stabil 2a. Gubbjäveln från serien som kör intro och outro är en riktig dolme också med sina jävla käcka ordvitsar.
JimCarrey
2013-03-11
En fantastisk film
Screwface
2012-12-09
Kudos for this one! Corey Feldman!
Djason
2012-07-03
Inte bra någonstans!
ErikIllacia
2012-05-25
Älskar den här typen av filmer. Mera gore (om än inte tillräckligt) än i Demon Knight och jag tyckte även denna var roligare.