1.7

Born to Raise Hell

Steven Seagal spelar Bobby, en hård Interpol-agent, stationerad i Östeuropa som utreder vapen och knarksmuggling. Under en utredning hamnar hans team mitt i korselden mellan två rivaliserande gäng som lämnar en vän till Bobby död.

Originaltitel Born to Raise Hell
Regissör Lauro Chartrand
Manus Steven Seagal
Genre Action, 2010-tal
Skådespelare Steven Seagal, Darren Shahlavi, Zoltan Butuc, Claudiu Bleont, D Neil Mark, Dan Badarau, Cosmina Pasarin, Marius Chivu, Elias Ferkin, Calin Puia, George Remes, Irina Antonie

Zebulonm
2021-04-26
Tycker den är helt okey.
Robkiller
2020-01-12
Risig östeuropaaction med Seagal. Kass regi, värdelösa skådespelare och meningslös handling. Men har väl sina stunder.
sven_usling
2017-07-12
Ännu en direkt till video film med Steven Seagal. Precis som alla andra är det riktigt dålig. Illa spelat, oinspirerade fightscener och en av filmhistoriens uslaste tortyrscener. Det enda man egentligen tar med sig från filmen är hur mycket Dan Badarau påminner Marlon Brando. Till utseendet endast...
Wolger
2016-09-17
Synd att filmerna seagal är med i på senaste tiden är så dåligt gjorda. Undermåligt ... enda orsaken till två stjärnor är seagal.
2015-01-18
Den tjocka farbrorn är arg och otrevlig, och har sönder massa människor samtidigt som det springer omkring töser överallt. Det är kul. Sedan övergår det till standardpangpang-action, vilket inte är fullt lika skoj. (8-/15)
RichardEk
2013-07-09
Ännu en trött B-actionfilm utspelandes i östeuropeiska miljöer. Det mesta är sig likt, Seagal ska hämnas på allehanda kriminella element, smågangsters envisas med att flyga på honom oprovocerat (vem i sina sinnens fulla bruk hoppar på en två meter, 120 kilo tung Seagal?), hans fru är åtminstone 30 år yngre än han själv, och Seagal går ut ur uppgörelsen i slutet utan ens en skråma. Någonstans i mitten gör Seagal en brutal kotegaeshi, ja, det mesta är sig likt.
Xeno
2013-04-23
Vapen, bröst, naket, knark och kampsport... Seagal har verkligen fått med allt!
2012-03-21
Ytterligare en i raden av intetsägande actionrullar av Seagal - som jag tror faktiskt blivit ännu tjockare än sist jag såg honom. En del hyfsad action till en katastrofalt dålig handling med platta biroller. Förstår inte varför jag fortfarande ser hans filmer.
Hanness
2012-01-14
Haha, stämmer helt det Tepesco skrev.
Tepesco
2011-09-22
Det är ja alla fall Seagal och man får ta det för vad det är; en stunds otroligt hjärndöd action. Filmen fyller sitt syfte varken mer eller mindre.