2.8

Boss Level

En före detta elitsoldat är fångad i en oändlig tidsloop som riskerar att leda till hans död.

Originaltitel Boss Level
Regissör Joe Carnahan
Manus Joe Carnahan, Chris Borey, Eddie Borey
Genre Action, Thriller, Science Fiction, 2020-talet
Skådespelare Frank Grillo, Mel Gibson, Naomi Watts, Will Sasso, Annabelle Wallis, Sheaun McKinney, Selina Lo, Michelle Yeoh, Meadow Williams, Ken Jeong, Mathilde Ollivier, Rio Grillo, Armida Lopez, Buster Reeves, Eric Etebari, Quinton 'Rampage' Jackson, Rashad Evans, Joe Knezevich, Adam G Simon

vonadel
2021-10-04
Brukar gillar såna här tidsloop-filmer, och denna var också helt ok, men inte den bästa i genren. Groundhog Day äger fortfarande. 6/10
2021-09-25
Bra action och en typisk popcornrulle. Men Mel Gibson tillför rätt lite.
amam
2021-08-15
Kul actionkomedi som verkligen inte tar sig själv på allvar. Bara att titta, stänga av hjärnan lite grann och bli underhållen.
2021-06-09
Jag gillar verkligen den här typen av lekfulla actionfilmer och det finns massor med ögonblick som är riktigt bra. Helheten blir dock lite väl macho-töntig och platt, framförallt första halvan. Allteftersom blir det dock bättre och inte lika krystat. En slätstark trea med ett litet plus i kanten!
HerrNenne
2021-03-27
Noll nytt till genren, så lever mycket på det den faktiskt gör bra som alla andra filmerna också gjort. Storyn är onödigt komplicerad och supertöntigt. Filmen lägger för lite tid på att lära sig efter misstagen, men när den faktiskt gör det, det är då den är som bäst. Rätt hjärndöd.
PeterTheW
2021-03-16
Fånig som fan, men kul.
bauster
2021-02-18
Otroligt töntig. I teorin var Groundhog Day som actionkomedi en briljant idé. De första tre minuterna var ändå ganska lovande men visade sig vara filmens underhållningsmässiga peak, sen gick det hastigt utför.
Jockflake
2020-12-29
Börjar lite trögt & rörigt. Men fångade mig en bit in, riktigt sjyst action med humor, och lite sci-fi light.