2.1

Boy Eats Girl

Nathan är kär i Jessica. Han förklarar sin kärlek för henne men dör samma kväll. Hans mamma återupplivar honom, men för sent får hon reda på att detta gör honom till en zombie som inte kan få nog av människokött. Hur ska han stilla sin aptit på sin flickvän?

Originaltitel Boy Eats Girl
Regissör Stephen Bradley
Manus Derek Landy
Genre Komedi, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Samantha Mumba, David Leon, Laurence Kinlan, Tadhg Murphy, Sara James, Mark Huberman, Paul Reid, Sarah Burke, Denis Conway, Paul Huberman, Bryan Murray, Deirdre O'Kane, Conor Ryan, Jane Valentine

TheHorrorfan
2012-01-02
Verkligen inte bra. Extremt svag 2a.
johan93
2011-10-22
Jag har försökt mig på att se klart den 3 gånger men stängt av varje gång.... tror inte jag behöver säga något mer
Robkiller
2011-07-22
Lågbudget "high-school" zombie film.. rätt usla skådespelare och handlingen är väl skapligt klen.. men fanns väl ingenting outhärdligt dåligt i den så den går väl att se.
tommie
2010-06-08
Knappast så dålig som vissa säger och helt ok som zombie-film - dessvärre har den fått det tveksamma namnet "Scary Movie 5" i Sverige.
jaghardamp
2010-01-11
Fruktansvärt dålig. Dålig story, dåligt skådespel och allt. Det enda lilla roliga i den är splatterscenen.
Illacia
2009-12-16
Den här är faktiskt ganska bra. Kan inte komma på nått som direkt är dåligt eller larvigt med filmen. Möjligtvis haltar några skådisar lite. Men kommentarer tidigare som "bland det sämsta jag sett" kan jag bara kommentera med orden - Då har ni inte sett mycket film. Den saken är klar. Boy eats girl är inte bottenskrapet när det gäller zombiefilm. Inte ens film över huvud taget. Den är bra. En trea får den.
cpgrisen
2009-11-27
helt okej, men fyfan vad äcklig!
ziferN
2009-07-04
Helt ok faktiskt.
BarryHero
2009-04-07
Varför heter den Scary Video 5 på svenska?!
100tonvalspäck
2008-10-26
Underhållande och annorlunda zombiefilm. Handlingen skiljer sig från andra zombiefilmer jag sett, men splatter och lik finns ändå att tillgå, så det är bara bra. Helt okej skådisar som spelar vanliga men stabila karaktärer.