2.3

Braven

En skogshuggare försvarar sin familj från en grupp av farliga knarkhandlare.

Originaltitel Braven
Regissör Lin Oeding
Manus Michael Nilon, Thomas Pa\'a Sibbett
Genre Drama, Thriller, Action, 2010-tal
Skådespelare Jason Momoa, Jill Wagner, Garret Dillahunt, Stephen Lang, Sasha Rossof, Sala Baker, Fraser Aitcheson, Teach Grant, Glenn Ennis, Todd Scott, Zahn McClarnon, Brendan Fletcher, James Harvey Ward, Steve O'Connell, Tye Alexander

Hanness
2019-06-08
Jason Momoa är gym!
fridenpaden
2018-11-17
Usel första timmen. Resten var inte heller så bra.
2018-09-30
Rambo i fjällen. För tankarna till en tid då det inte krävdes en vettig story för att ursäkta en våldsam action. Momoa funkar bra som "hjälten hela dagen" och det är befriande dumt från start till mål.
egoman
2018-09-02
Väldigt sentimental och konstlad handling där alla beter sig inkonsekvent och ologiskt. Actionsekvenserna går från pinsamt dåliga till så extremt usla att man inte vet om man skall skratta eller gråta.
WillyV
2018-05-12
Svag trea, funktionell.
SemteX
2018-04-23
B men jag gilla den ändå =)
setterwall
2018-04-07
Ganska trist och intetsägande. Väldigt korkat koreograferade slagsmålsscener.. Som när en snubbe med maskingevär använder den som ett slagträ istället för vad den faktiskt är till för eller hur Jason Momoa avslutar filmens antagonist. Otrovärdigt och B-igt.
callusis
2018-03-05
Den var ju knappast bra, men inte heller så dålig som jag förutspådde.
Señor
2018-02-02
Många skrettretande B-effekter, och manuset var inget att hänga i granen. Riktigt tråkig hjärndöd action.