1.5

Breakout

Två kriminella jagar barn som är vittnen till ett mord i skogen.

Originaltitel Breakout
Regissör Damian Lee
Manus Christian Piers Betley, Damian Lee
Genre Action, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Lara Daans, Brendan Fraser, Andrew Jackson, Daniel Kash, Arcadia Kendal, Christian Martyn, Amy Price-Francis, Dominic Purcell, Ethan Suplee, Anthony Ulc, Naomi Andrews, Holly Deveaux, Layton Morrison

Rele
2016-04-15
Dålig film. Jag ger en etta.

2014-12-17
Dålig budgetfilm.
theFeber
2014-07-28
Min teori: Bredan Fraser får inga jobb längre så han bestämmer sig för att producera en egen rulle med sig själv i huvudrollen. Då han inte riktigt vet hur man skriver ett bra manus ser han inte bristerna i Lees manus (hur man nu kan missa detta), Resultatet: Brendan Frasers platta karaktär springar runt i skogen tillsammans med två barn, jagade av en psykopat. Psykopaten är erfaren skytt med jaktgevär och kikarsikte. Trots detta träffar han inte Fraser eller de två barnen en enda gång, inte ens när de paddlar kanot på öppet vatten!! Fraser i sin tur skjuter vilt med ett avsågat hagelgevär?? Allihop springer runt i ett jättestort skogsområde, men råkar på varandra av en slump hela tiden. Och så snubblar dom! Alla snubblar! På rötter, rävsaxar och grenar! Snubbel tills man blir tokig! Nej detta var skräp och bör undvikas med alla medel.
Djason
2014-07-26
Snacka om att karriären är över för Brendan Fraser. Detta är så dumt o ologiskt och Dominic Purcell visar här att efter Prison Break är han helt tokfast i b filmsträsket.
2014-07-10
Det lär ju inte vara med Breakout den numera blekfete Brandan Fraser kickstartar om sin karriär. Ologisk skogsaction där skogsmiljöerna och onde skurken Purcell får antas vara de positiva bitarna. Konstiga beslut och noll bakgrundsstory varför vissa för filmen viktiga saker händer.
ViktorGlantz
2013-11-03
katastrof
TheHorrorfan
2013-10-29
Mest bara konstig. Alltså, inte att den var svår att förstå utan att det typ kändes som att det var flera filmer i en och samma.
Dadpat
2013-10-03
Så onödigt...
piik
2013-09-15
Kan vara bland det absolut sämsta jag någonsin har sett.
Dutch
2013-09-02