1.8

Breeders

Några unga kvinnor blir överfallna och våldtagna. De har alla frätskador och berättar samma historia om att ett monster gjorde det. En doktor och en detektiv försöker ta reda på vad det är som händer.

Originaltitel Breeders
Regissör Tim Kincaid
Manus Tim Kincaid
Genre 80-tal, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Teresa Farley, Lance Lewman, Frances Raines, Natalie O'Connell, Amy Brentano, LeeAnne Baker, Matt Mitler, Adriane Lee, Mae Cerar, Mark Legan, Dan Geffen, Pat Rizzolino, Derek Dupont, Owen Flynn, Raheim Grier

Skapad 2019-11-02 av weng-weng
En gammal man med tysk brytning förvandlas till ett monster och våldtar en kvinna, det är första scenen i denna utflippade film som endast stundtals lyckas underhålla på ett ofrivilligt plan. D...   Läs mer »

2015-09-29
Kan säkert vara världens sämsta film på flera plan, men det är definitivt inte världens tråkigaste. Slemmigt monster med flugögon och en äcklig snabel(?) våldsför sig på kvinnor i slitna New York.miljöer. Alla damer i denna eminenta skitfilm hittar hela tiden anleding att klä av sig, om så endast för att plocka ur en gryta ur ett kylskåp. Horribla skådisar, skum ljussättning och lite slemmiga effekter piggar ändå upp och bara vetskapen om att ingen rimligtvis tyckte detta var ett seriöst projekt gör att den blev underhållande.
ItalyErik
2014-07-25
Fantastiskt dålig film på alla sätt och vis: platt foto, oinspirerad musik, ful scenografi, hemska skådespelarinsatser etc etc. Men ändå har filmen något! Skådespeleriet är så over the top (regin måste ha varit obefintlig) att man undrar om det är meningen att filmen de facto ska vara någon slags parodi, men jag misstänker att så inte är fallet. Nåja - trevliga effekter och lite schysta New York Citymiljöer räddar filmen som trots allt är ganska underhållande.
Elphaba
2014-04-29
Kass film, men baksidestexten på den svenska DVD-utgåvan är ju den riktiga underhållningen; "sjuk serie våldtäktsman", "svår stoppade utomjordiska varelser". Öh...va? xD
johnnie_cino
2010-10-06
Så usel så den blir komisk - replikerna ska man inte tala om! Bättre sådana kan man hitta i en porrfilm. Bara det höjer filmen till en 2:a - måste ses!
crawler
2008-10-06
Perfekt skitfilm! Måste ses..
y2doublet
2008-10-06
Enkel matematik: kopiöst med softcore-naket och ljussättning därefter + latexmonster = modern klassiker.
Ryujin
2008-08-30
ROFLMAO!!!!! Okej, börjar med det bra..... uhm, ok, musiken var faktiskt bra, och doktorns frisyr! Det här var så underbart superuselt från början till slut att jag höjde betyget från en 1:a till en 2:a. Som vanligt när det gäller filmer från 80-talet så får de även de sämsta filmer att se ut som om de har kvalité. Okej, monstret.... uhm, en flugalien, med snabelhand, knottrig är han också.... för hennes njutning antar jag.... Story..... uhmm..... nej, men jag tror det kan ha varit en dold protest mot underkläder insmugen där någonstans. Skådespeleri..... nope. Om ni kan skratta åt riktigt usla filmer, då rekommenderar jag den här starkt, höll på att trilla ur stolen mot slutet :)
Kosmoskorven
2007-08-03
Att jag aldrig lär mig...varför var jag tvungen att se den här skiten med egna ögon? Skådespelarna var så dåliga att...ja, jag finner inga ord. Och handlingen...herregud. Hyr en porrfilm istället.
2007-02-28
Tjohoo!!