Bring It On: All or Nothing

Cheerleaderkaptenen Britney tvingas byta rikemanskolan mot förorten men klarar, trots löfte därom, inte av att sluta med cheerleading. Följderna blir de vanliga komplikationerna.

Originaltitel Bring It On: All or Nothing
Alternativ titel Bring It on 3
Regissör Steve Rash
Manus Alyson Fouse
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Hayden Panettiere, Jennifer Blushi, Eric Bruskotter, Gus Carr, Cindy Chiu, Sandy Colton, Jessica Nicole Fife, Gary LeRoi Gray, Candice Joyner, Devon Marie King, Solange Knowles, Francia Raisa

2019-04-13
Det finns faktiskt en hel del olika trådar i den här filmen som är rätt intressanta, klassperspektivet och det här med äkta vänner och inte bara passa in, vikthets osv. Men det är så dåligt och klyschigt gjort och ingenting känns det minsta på riktigt så det blir bara en etta.
päronanton
2018-09-14
Nä jag tycker inte denna var så bra!
yrkeschaufföre
2018-07-16
När jag så den här för tio år sen visste jag nog inte vem Rihanna var. Klart godkänd del i den långa serien.
2017-10-25
Raimo_1985
2016-12-12
Tredje i ordningen, här börjar det bli lite sleazigare, porrigare, skräpigare och lite sämre. Starkt godkänt, men når inte trean. Tycker den är sevärd för Solange och Rhiannas medverkan.
2014-11-30
Denna film överraskade mig genom att dels ha fantastisk musik rakt igenom hela filmen och dels hade den en historia som faktiskt fungerade. När man sedan lägger till coola danser som "Crumping" och charmen hos Hayden Panettiere så kan man bara konstatera att detta är den bästa "Bring it On"-filmen hittills(vilket kanske inte säger så mycket).
Mysharry
2013-08-04
Fylld med klyschor och trams, men en perfekt för en seg lördagseftermiddag. Det enda som saknas var chipsen, eftersom de redan var uppätna.
smillans
2012-11-17
Sjuk i sängen. Lagom ok. Halvtramsig
Boondock_saint
2012-02-12
Haha, gillar filminfon.
tobgbg
2012-02-12
En highschool / cheerleading film i raden av filmer sedan första bring it on . Följer mallen för sådana här filmer till punkt och pricka. Svag två.