1.9

Bring It On: In It to Win It

Hejarklacksledaren Carlson från Southern California high school kommer till de nationella hejarklackstävlingarna för att slå sin ärkerival Brooke och hennes lag från New York. Brookes lag har vunnit tävlingarna de tre senaste åren och det är dags för Carlson att få sin revansch. Vinnaren får representera USA i de internationella tävlingarna, men allt går dock inte som planerat.

Originaltitel Bring It On: In It to Win It
Alternativ titel Bring It On 4
Regissör Steve Rash
Manus Alyson Fouse, Elena Song
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jennifer Tisdale, Michael Copon, Ashley Benson, Cassandra Scerbo, Kierstin Koppel, Noel Areizaga, Adam Vernier, Rich Freeman, Wesley Tsukazan, Lisa Glaze, Jane Park Smith

yrkeschaufföre
2020-07-10
Okej, den har ju en annan story än de tidigare filmerna men jag tror den vunnit på att bara kopiera konceptet rakt av. Jag tycker inte att någon av karaktärerna är intressanta.
2019-04-19
Klart sämre och känns klart mer lågbudget än dom tidigare som också var direkt till video.
Raimo_1985
2016-12-26
Som film den sämsta Bring it on hittills i boxen men jäääääklar vilka snygga tjejer.
tobgbg
2012-02-18
Fruktansvärt dåligt och outhärdligt. Jag klarade av fem min sen var det bye bye. Något av det sämsta jag sett.
columbusIvy
2010-09-16
Varför finns ens denna film? Cheer rumble HAHAHA
motoko
2010-09-06
Går att se om man inte tänker.
Pos
2010-09-05
'So you think you can dance' blandat med dåliga skådisar och kass musik. Tack men nej tack.
StureStenhög
2010-07-17
Bättre än de två tidigare uppföljarna. Det är ju ändå rätt kul att det finns så mycket hat inom cheerleading, men så är de ju in it to win it också. Det känns dessutom som att man i den här filmen har en ganska stor medvetenhet om vad det är för slags rulle de gör och att man därför t ex försöker leka lite med stereotyperna. Det måste jag ändå respektera, sen tycker jag väl inte att man gör det tillräckligt bra och tillräckligt mycket för att jag ska gå så långt som att kalla det här för en bra film. Men helt okej underhållning och ganska få störningsmoment ger en stark tvåa
HerrFågelsaft
2010-06-14
Hade inte tänkte erkänna att jag sett 45 minuter av denna rulle. Mycket luftakrobatik och jag fattar inte att de kan köra vissa av sakerna utan att bryta sina tjusiga vrister eller sparka ut varandras perfekta tänder. I vilket fall, om jag hade varit bekant med regissör Rash så hade jag genast brutit med honom och sparkat ut honom från min vänkrets.
fidelle
2010-06-13
hur kan man ens få göra en så här dålig film? den är kass på alla plan