2.2

Bring It On

Torrance är den nya kaptenen för skolans mycket populära hejarklack för skolans mycket dåliga fotbollslag. Torrances ställning som ledare hotas när hon upptäcker att den förra kaptenen kopierat värsta konkurrentens rutiner. De rutiner som skulle säkra dem vinsten som landets bästa hejarklack för sjätte året i rad.

Originaltitel Bring It On
Regissör Peyton Reed
Manus Jessica Bendinger
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Kirsten Dunst, Eliza Dushku, Jesse Bradford, Gabrielle Union, Clare Kramer, Nicole Bilderback, Tsianina Joelson, Rini Bell, Nathan West, Lindsay Sloane, Huntley Ritter, Shamari Fears, Natina Reed, Brandi Williams, Richard Hillman, Bianca Kajlich

RadioSaga
2015-01-28
Vilken peppfilm för den nyblivna tonåringen som drömde om ett all-american-life, den gav en många roliga barndomsminnen när man tänker tillbaka. Vet ej hur många gånger tjejerna i skolan återspelade scener, tränade på rimmen eller helt enkelt sjöng introt längs med korridoren. Tycker att den är värd att ses för den som ej har sett den än och kom ihåg vilken epok den är skapad inom - jämför det med dagens tonårsfilmer och den vinner med hästlängder. Bring it on eller HSM? Not a tough choice.
2014-10-31
Vackra Eliza Duskhu och Kirsten dunst är alltid sevärda och de är perfekta för filmer som denna och cheerleadernas akrobatiska konster är underhållande en stund i alla fall. 2+
Taandborste
2013-10-09
Tror jag hade en liten crush på Eliza Dushku i den här när jag var yngre.
TheHorrorfan
2013-07-24
Tyckte inte att den var så bra. Rätt så tråkig. Svag 2a.
Almgren
2013-07-20
Rolig och underhållande film med fyndig dialog och grymma dansnummer. Oväntat bra!
Linc
2012-08-25
En riktig dålig film med värdelösa dialoger och kass jävla handling som av någon anledning fått tonvis med uppföljare. Men det är massa snygga brudar så den duger fint att kolla på när man sitter och dricker öl och röker cigaretter.
2012-06-16
Är det verkligen möjligt att jag inte sett den här sen 2005? Jag tycker att jag kollar hela tiden men det finns ju några stycken. Den här är ju trots allt den bästa, skådespelet och storyn är bra. En stark trea.
fitteld
2010-12-12
Varför gör dom inte bara porr utav det här istället?
Jonber
2010-11-03
Töntigt amerikanskt skit....men ändå så underhållande ibland
LuxLisbon2
2010-11-03
Min bästa cheerleader-film (om nån vet en bättre låt mig veta)! O Kirsten Dunst är med!