1.7

Buddy Games

Bob, alias "The Bobfather", återförenas med några vänner för att spela "Buddy Games", en tävling med absurda fysiska och mentala utmaningar med chansen att vinna 150 000 dollar.

Originaltitel Buddy Games
Alternativ titel The Buddy Games
Regissör Josh Duhamel
Manus Josh Duhamel, Bob Schwartz, Jude Weng
Genre Komedi
Skådespelare Josh Duhamel, Dax Shepard, Olivia Munn, Kevin Dillon, Nick Swardson, James Roday, Dan Bakkedahl, Neal McDonough, Jensen Ackles, Elysia Rotaru, Lucie Guest, Donna Benedicto, Stephen Farrelly, Lauren McGibbon, Caitlin Howden, Melanie Chan, Linda Darlow, Emily Delahunty, Hannah Zirke, Keisha Haines, Irene Karas Loeper

AdamB-film
2022-03-20
Lågvatten. Viss humor kan ju vara rolig en övertrött kväll, men att gå från det till att producera och spela in en hel film baserat på den humorn - det är ju bara dåligt omdöme. Men, gillar man att en films handling utgår från och återgår till en pung och dess historia, så varsågod, då är detta filmen för dig!
Olof_Gronlund
2022-02-28
Kan inte finnas personer som rankar denna högre än ett va? Otroligt påkostad skit om vuxna bebisar, humorn är vad man tror också. Tror det var otroligt mycket roligare att spela in filmen än det var att kolla på den.
2021-06-03
Jag kommer aldrig kunna se Josh Duhamel i någonting någonsin igen. Jag är besviken på alla medverkande. Jag känner mig kränkt som man, vad fan är det för fel på män?