2.3

Burying the Ex

En killes ånger över att flytta ihop med sin flickvän förvärras när hon dör och kommer tillbaka som en zombie.

Originaltitel Burying the Ex
Regissör Joe Dante
Manus Alan Trezza
Genre Komedi, Romantik, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Anton Yelchin, Ashley Greene, Alexandra Daddario, Oliver Cooper, Dick Miller, Archie Hahn, Julia Marchese, Wyndoline Landry, Mary Kate Wiles, Mark Alan, Ozioma Akagha, Stephanie Koenig, Katie Ross, John Hora

2017-06-21
Jag gillar Anton Yelchin men karaktären han spelar är inte ett dugg sympatisk eller intressant. Vilket iofs stämmer för hela filmen.
Metheuz
2016-11-08
Anton Yelchins karaktär är så vek och mesig att jag inte kan tycka om filmen.
lundabo
2016-09-05
Hahahahahaha😂
Zok
2016-06-30
Bra och underhållande.
TheHorrorfan
2015-10-02
Faktiskt väldigt underhållande och rolig. Mycket bättre än "Life After Beth". 3,5.
ziferN
2015-08-24
Detta är min typ av film, eftersom jag fullkomligt älskade filmen. Trots att filmen egentligen är fruktansvärt amatörmässig, och att skådespelarna verkligen försöker lyfta upp filmen. Men återigen så gör Joe Dante inte mig besviken. Eftersom trots att det egentligen är dåligt så blir det samtidigt så charmigt och lekfullt, samt så är Daddario riktigt snygg. En film jag inte skulle tacka nej till att se om någon gång i framtiden då jag hade riktigt kul med filmen.
Halofreak92swe
2015-07-14
Jag gillar Anton Yelchin och Ashley Greene & Alexandra Daddario är båda bra och otroligt vackra. Men filmen är kass, karaktärerna är kassa, handlingen är kass. Antons karaktär är en jubelidiot.
LXMBRG
2015-07-08
Jag är svag för sånt här. Förlåt.