2.5

Café Flesh

I en postapokalyptisk framtid har 99% av befolkningen blivit "sex-negativa", vilket innebär att de blir sjuka av att ha sex. Den "sex-positiva" minoriteten tvingas att underhålla, bland annat på det dekadenta Café Flesh. Filmen innehåller ett par hårdporrscener, vilket (enligt vad som sägs) skedde mot Sayadians vilja, men som var ett krav från produktionsbolaget.

Originaltitel Café Flesh
Regissör Stephen Sayadian, Mark S Esposito
Manus Stephen Sayadian, Jerry Stahl
Genre 80-tal, Vuxenfilm, Komedi, Drama, Science Fiction
Skådespelare Andy Nichols, Michelle Bauer, Tantala Ray, Kevin James (II), Paul McGibboney, Marie Sharp, Dondi Bastone, Autumn True, Elizabeth Anastasia, Becky Savage

Rixn
2013-12-21
Av alla ettor jag satt, är nog den här den sämsta. Fast jag gillar försöket att göra något mer än en porrfilm, även om det här mera kom att bli en skitfilm med dålig handling, dåliga skådespelarinsatser, dålig klippning, dåligt kameraarbete, extremt krystad handling - och som grädde på potatismoset - ha en orsak till att sätta på tjejer på film. Ridå!
Joyfulsounds
2013-03-18
Surrejält bisarr och sjukt snygg film, med fantastiskt 80-talssoundtrack! Lysande!
2012-11-09
Betygsatt 29/6. Mycket bisarr film! (6-/15)