1.9

Caged Fury

Två kvinnor blir oskyldigt dömda till hårda fängelsestraff. Väl inne i fängelset så blir de förnedrade och utnyttjade som sexslavar av både de andra kvinnliga internerna och den mordiska lesbiska fängelsedirektören.

Originaltitel Caged Fury
Regissör Bill Milling
Manus Bill Milling
Genre 90-tal, Action
Skådespelare Ron Jeremy, James Hong, Paul L Smith, Michael Parks, Gregory Scott Cummins, Blake Bahner, Erik Estrada, Elena Sahagun, Tiffany Million, Janine Lindemulder, Richard Barathy, Roxanna Michaels, April Dawn Dollarhide, Ty Randolph, Kascha, Jack Carter

dudson
2015-10-23
Light och soft WIP som är gjord enligt amerikansk mall. Några förnedrings scener och göttigt våld förekommer Iafall) 2+
Raggarn
2014-01-09
Kanske ingen wip som följer mallarna, men jäklar vilket underhållningsvärde. Filmen börjar hyfsat seriöst, men släpper sakta men säkert på tyglarna. En film som innehåller alla tokigheter man kan önska. Framför allt så har vi en fightande muskelknutte som sparkar folk genom väggar och ser allmänt hård ut. Ron jeremy tittar dessutom förbi i ett par scener och det är alltid kul. En härligt överdriven och långsökt historia som gör sig bäst tillsammans med polarna och ett par pilsner. Jajemänsan, det finns även en hel del tuttar, duschscener och ett gäng riktigt perversa typer. Enligt mina notiser är denna film från 1985?
2012-05-21
Som WIP-film är den inte särskilt mer än godkänd, men man bjuds på så mycket annat kul. Duschrum och lesbisk dominatrix-direktör ingår förstås, men sedan får man även en fångvaktare med egenskaper som tangerar en helt vanlig slasher-mördares, man får en muskelpumpad kampsportare som mer eller mindre omotiverat boxar upp alla som kommer i vägen, man får en klassisk scriptamiss där inledningens huvudperson (som kryper omkring i ett ventilationssystem) har olika mycket (läs "lite") kläder på sig olika klipp. Och så får man Ron Jeremy på det, samt en i övrigt rätt så spridd ensemble. Funkar bra! (8+/15)
cordiava
2009-04-13
Ja, detta måste vara något av det sämsta jag någonsin sett. Faktskt känner jag att ett slags innestängt raseri bublar upp i mig, blandat med ett hysteriskt hyenaliknande skratt som fastnar i halsen. Fy fan.

2009-03-26
säga vad man vill om koreansk TV, men fy fan vilka b-filmer de visar emellanåt.