1.3

Camp Slaughter

För cirka 25 år sedan avlades ett oheligt barn i en urgammal adelsfamilj. Föräldrarna var familjens moder och hennes son. Avsikten var att skapa en perfekt dotter. Men istället föddes ett monster! Sonen, vars enda ljuspunkt i livet är kaniner, kallade monstret Bunnyman och placerade honom i en håla i skogen. Där försåg han honom med mat och kaniner som lekkamrater. Tyvärr ledde avsaknaden av mänsklig närhet till en viss våldsamhet, varför kaninerna går sönder av leken. En dag glömmer sonen att låsa hålan, och Bunnyman är fri i en värld han aldrig har sett och inte förstår sig på, samtidigt som en grupp ungdomar har anlänt till ett hus i skogen för att hålla en riktigt föräldrafri fest. Ungdomar, som för en ovan betraktare inte är helt olika kaniner.

Originaltitel Camp Slaughter
Regissör Martin Munthe
Manus Alina Warne
Genre 2000-tal, Skräck, Thriller, Komedi
Skådespelare Christian Magdu, Karin Bertling, Michael Mansson, Richard Lidberg, Annika Marklund, Eva Söderquist, Robert Arlinder, Christina Luoma, Fred Andersson, Erica Carlsson, Sofie Norman, Viktor Friberg, Sandy Mansson

Skapad 2004-02-20 av Loomis
Att regissören Martin Munthe får göra en till film är för mig ett mysterium som liknar inget annat. Mannen gjorde för några år sedan ”Hjärta av sten” som jag nog kan utse till den sämsta f...   Läs mer »

2017-09-01
Så har jag äntligen sett den ökända Camp Slaughter. Tack Martin Munthe!
2016-07-25
Usch och fy och blä! Kan inte begripa hur jag kunde sitta och titta på hela detta spektakel! Totalt värdelös film på alla sätt och vis!
Snah
2016-06-15
Hur det går att göra en så fruktansvärt dålig film övergår mitt förstånd. Camp Slaughter är i hasorna på Star Wars Holiday Special och Rymdinvasion i Lappland som den sämsta dyngvåffla jag någonsin utsatt mig för.
silvertrain
2013-09-13
En ganska bra film. Den är inte så dålig som många verkar tycka. Tycker också att det är roligt när de gör svenska skräckfilmer med engelskt tal. Får en stabil trea av mig.
Placebohoe
2011-11-13
Bland det sämsta jag någonsin har sett. Dålig film på alla plan.
Malfunction
2011-09-17
För jävla dålig för att ens vara rolig.
cool_sweethear
2011-07-16
Den här filmen är jävligt motiverande! Det är ju nästan så man nu känner ett krav på sig att gå till en talpedagog för att försäkra sig om att man aldrig kommer prata engelska så som dom gör.
peralta
2010-12-15
Absolut den sämsta filmen jag sett någonsin i alla kategorier. Martin Munthe måste vara världens sämsta regissör genom tiderna. Att han är gift med filmkrtikern Emma Grey gör det ju inte mindre roligt. Herregud!!!!
p0peye
2010-09-04
Krävde pengarna tillbaka från stället jag hyrde den på, första och enda gången det har hänt. Den här filmen är så pass skadlig för tittaren att den utan vidare skulle kunna användas som tortyrredskap av mindre nogräknade underrättelseorganisationer.
JLust
2010-05-15
Pretty bunny sången är för underbar. Accenten är guld och skådespeleriet är förvånansvärt bra. Nej allvarligt den här filmen är så dålig att den inte ens blir underhållande av sin egen b-aktighet. Bland de sämsta filmer jag sett. "Fluffy what is this place? Just a house, some nuts live there", tror jag två personer försöker säga vid ett tilfälle men det jag hörde var: "Fluffy vat is dis plajs? Just ah hås såm nöts liv thar".