1.8

Cannibal Terror

Mario och Roberto som är kriminella kidnappar en flicka och gömmer sig i djungelns utkant. Efter att det hela går snett så flyr de ut i djungeln.

Originaltitel Terror caníbal
Regissör Olivier Mathot, Alain Deruelle
Manus H L Rostaine, Julio Pérez Tabernero
Genre Skräck, Kriminalare, Äventyr, 80-tal
Skådespelare Silvia Solar, Pamela Stanford, Olivier Mathot, Antoine Fontaine, Antonio Mayans, Sabrina Siani

Ondskapt
2022-04-24
Anti-film!
Sangraal
2012-12-26
Vissa delar är riktigt underhållande, men för det mesta är det inte speciellt roligt alls. Efterbliven film.
2010-07-21
Vilken pärla! Det var nog inte mycket i denna film som blev så som filmskaparna hade tänkt. Vems händer är det som syns i bild då pappan pratar i telefon med dottern? Exakt vad är det som händer under våldtäktsscenen? Hur får kannibalerna i sig sin mat när de bara kladdar med den utan att stoppa den i munnen? Varför springer gubben runt trädet? Hur coola polisonger har en av kannibalerna? Inte hörs det väl att lilla flickan är dubbad (i den engelskspråkiga versionen) av en vuxen kvinna som förställer rösten? Fast bäst är nog partyscenen när den nyligen våldtagna kvinnan dansar av hjärtans lust till den loopade porroidmusiken samtidigt som hon sjunger "La Cucaracha", lyfter på kjolen och säger "Let's strip!". Kort och gott: ett måste för finsmakare, och ett effektivt verktyg för att skilja agnarna från vetet. (10-/15)
filmmange
2008-05-29
Jag hade flera timmars huvudvärk efter denna filmen, så pass dålig var den. Alltind med denna filmen är uselt, till och med gore-effekterna. Den är inte ens underhållande i sin dålighet. Men det värsta av allt är musiken, ush fy fan!
Ihsahn
2008-01-25
Den här filmen gör mig faktiskt illamående, men det beror inte på att den är äcklig utan på att den är så fruktansvärt usel. Musiken är usel, skådespelarna är usla, kidnappningshistorien är extremt usel, att filmen utspelar sig på (som det verkar) spanska landsbygden är uselt, men uslast av allt är ändå kannibalerna som inte ens ser ut som kannibaler!
idd
2007-04-29
nog för att jag hört att den skulle va usel men jävlar den var verkligen usel! det enda som över huvud taget underhåller är den fantastiskt dåliga soundtracket, förmodligen det sämsta jag hört i hela mitt liv! hollywoodstråkar känns tillåme bra i jämförelse! ja, i övrigt är det oxå skit.. så, då var det sagt..
Rubbermonster
2004-10-29
Dynga!
Lonewolf
2004-01-11
1:an gör inte denna film rättvisa. Den är mycket sämre.