3.2

Cashback

Ben studerar på konstskola i London. Vissa dagar jobbar han i den lokala supermarketen, där hans fantasi har en tendens att rusa iväg. Men hur och vad gör egentligen Ben och hans kollegor på supermarketen för att få nattens timmar att passera?

OBS!! Icke att förväxla med långfilmen från 2006.

Originaltitel Cashback
Regissör Sean Ellis
Manus Sean Ellis
Genre Drama, Kortfilm, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Sean Biggerstaff, Emilia Fox, Stuart Goodwin, Michael Dixon, Michael Lambourne, Hayley-Marie Coppin, Irene Bagach, Christine Fuller, Frank Hesketh, Hatti Riemer, Michelle Ryan, Celesta Hodge

RebeckaNilsson

2009-07-07
väldigt filosofisk
Skullbone
2009-03-13
Denna korta version fungerar bättre för mig, det hinner aldrig bli långtråkigt och känslan man får är magnifik och slutet är det enda som saknas.(Såg långfilmen först)
Gialloblu
2009-02-24
Fungerar lika bra som den längre versionen, samma klipp- kortare film.
lihnus
2008-10-18
såg långfilmen, men får väl anse att jag sett denna också eftersom den var en del av långfilmen. gillade stämningen och tyckte det var synd att filmen inte höll samma stämning helt igenom. får nog hålla med föregående kommentar att den här kortfilmen är nog bättre än långfilmen som helhet.
akastoffe
2008-06-28
Efter att ha sett det här i omvänd ordning och avslutade med den här så måste jag faktiskt tyka att den här är bättre än den långa filmen. Den här är precis lagom och innehåller allt det bra som den stora filmen gör. Kanske då det enda som saknas är slutet på den som kunde ha passa t fin till dne här också.
ambiente
2008-05-03
Väldigt speciell men vacker !
farmer_84
2008-03-16
Riktigt skön film. Annorlunda.
svart_m
2008-02-14