1.8

Cell

Clay Wheeler måste återförenas med sin son efter att en mystisk mobiltelefonsignal förvandlat människor till farliga monster.

Originaltitel Cell
Regissör Tod Williams
Manus Adam Alleca, Stephen King
Genre Thriller, Skräck, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare John Cusack, Samuel L Jackson, Isabelle Fuhrman, Clark Sarullo, Ethan Andrew Casto, Owen Teague, Stacy Keach, Joshua Mikel, Anthony Reynolds, Erin Elizabeth Burns, Wilbur Fitzgerald, Catherine Dyer, E Roger Mitchell, Alex ter Avest, Gaby Leyner

Zebulonm
2019-06-06
Uff vilket skräp. Det enda bra med denna är slutsången. Youll Never walk alone...
Hanness
2019-04-08
Bedrövligt, gillar Jackson men han medverkar i så mycket skit.
Robkiller
2017-12-07
Bygger på berättelse av Stephen King. Höll intresset uppe hyfsat, men tar sig aldrig riktigt.
dudson
2017-10-29
Sop film! Mycket sämre än detta är svårt att uppbringa.
Bomkia
2017-06-18
Duglig zombie-light-rulle. Tyvärr saknas det budget vilket märks. Jag antar boken är bättre. 2a.
2017-02-18
Här får varken Cusack eller i synnerhet Jackson något vettigt att jobba med. Trött King-filmatisering som känns som en budgeterad mix av Pestens tid & Walking Dead. Rätt okej i början, men spårar snabbt ur och inga direkta svar levereras längs vägen.
santiago
2017-02-08
Vilken jävla skitfilm.
2017-01-13
Inte direkt usel men absolut inte på något sätt bra. Slutet sög.
isecore
2016-12-18
Trist paint-by-numbers-zombierulle som försöker vara annorlunda men som gör alla samma klyschor om igen. Undvik.
amam
2016-09-04
Vad i helvetet var det där för förtexter? Svarta rutor som verkligen skrek lågbudget. Eller snarare nollbudget. Jaja, det här var en ganska trist zombierulle men jag hade inte direkt några höga förväntningar heller. Boken var ingen höjdare heller även om filmen var långt sämre.