1.4

Chameleon 3: Dark Angel

Det är år 2020 och världen står på gränsen till ett energigenombrott: en reaktor som kan utnyttja energin i svarta hål. Men när projektet som går under namnet "Project Black Matter" och den genialiska uppfinnaren bakom idén, tonåringen Tess, kidnappas, skickas regeringens yttersta krigare, Chameleon, för att frita Tess. "Cam" står snart öga mot öga med den undre världens mest fruktade terrorist, bara för att upptäcka att han anlitat Cams egen bror Kane för att skydda honom. Nu måste Cam slåss mot Kane för att rädda Tess och hindra världens kraftfullaste reaktor från att detonera en tidsbomb som skulle innebära total förintelse. Producerad för tv.

Originaltitel Chameleon 3: Dark Angel
Alternativ titel Chameleon III
Regissör John Lafia
Manus Ronnie Christensen
Genre Science Fiction, Action, 2000-tal
Skådespelare Bobbie Phillips, Teal Redmann, Alex Kuzelicki, Doug Penty, Suzi Dougherty, Jonathan Stuart, Christopher Kirby

hydrogenlakes
2010-07-19
Jag gillar såna här filmer av någon anledning. Egentligen ingen höjdare men jag blev underhållen. Dessutom gillar jag också Teal Redmann.
Joel
2007-09-24
Beyond the valley of the värdelöst. Teal Redmann var söt dock.
lehtonen
2007-09-17
En film som är så fantastiskt dålig att det smärtar att se. Ingenting är bra i filmen.
Floop
2007-05-21
Hehe, ja jävlar alltså... Nä, jag vet inte vad jag ska säga. Hon jobbiga tjejen från Gilmore Girls var i alla fall med.
Dragonetheren
2007-05-20
Inte mycket att hänga i julgranen här inte.
__Cherry
2006-10-02
Har aldrig sett en så dålig film förut!!
Syd
2006-09-08
My god. Jag har aldrig sett ett så dåligt "arg"-face som den kvinnan hade.
cm_rollo
2005-10-01
naje, inte var det bra. Men det var åtminstonde mer underhållande än Dark Angel (Camerons alltså).
Maelanthe
2005-10-01
Som en riktigt riktigt dålig variant på James Camerons tv-serie Dark Angel. BLÄ!
LiqWid
2004-05-11
Inte är det nt man kommer ihåg men det dög för stunden helt klart.