1.7

Children Of The Corn II

Första uppföljaren om ond bråd död bland majsfälten. Baserad på en Stephen King-roman.

Originaltitel Children Of The Corn II: The Final Sacrifice
Regissör David Price
Manus A L Katz, Gilbert Adler
Genre Skräck, 90-tal
Skådespelare Paul Scherrer, Christie Clark, Rosalind Allen, Terence Knox, Ryan Bollman, Ned Romero

kirseberg
2019-02-12
Så underhållande att jag inte har hjärta att ge den en etta.
2018-03-07
Kan inte beskriva hur otroligt usla dom här filmerna och ändå har jag försök se på nästan alla !!
Jamesa
2018-02-24
Kass.
BrutusBeefcake
2018-02-17
Den här har ju nästan allt! Korkade vuxna, fula och dumma tonåringar, rabiat kultledare, godhjärtad och vis indian, gamla skrikiga kärringar, en anti-hor predikande prälle och lustiga mord! Jag fick så mycket mer än jag förväntade mig. 100 % underhållning på så många punkter. (8+/15)
2017-10-31
mahasarakam
2017-10-11
Tramsigt! Jo, men också underhållande!
amam
2016-11-09
Ganska töntigt men Trollkarlen från Oz referenserna var ju småkul när de poppade upp. Svag tvåa.
IronOxide
2015-05-06
Proffsigt filmad, snygga specialeffekter, fantastisk story, bra musik... Heh, nä. Den sög.
Raimo_1985
2015-01-09
Ett hån mot första filmen som är av hög klass men hyfsat underhållande och godkänd.
2014-03-23
I stort sett samma story som i den tamare första delen. Mer blod och våld och på det stora hela betydligt mer underhållande även om den inte på något sätt kan rankas som bra.