1.7

Children Of The Corn III

Deras far dog en våldsam död på sitt eget majsfält. De nya föräldrarna heter Amanda och William Porter. De bor i stan, och det kan vara svårt för två pojkar från landet att trivas bland bilar och höga hus. Deras flytt blir en mardröm för hela Chicago. Han, som gömmer sig bakom majsplantorna, är tillbaka och inget blir sig likt i storstan.

Originaltitel Children Of The Corn III
Alternativ titel Children Of The Corn III: Urban Harvest
Regissör James D R Hickox
Manus Dode B Levenson
Genre Skräck, 90-tal
Skådespelare Jim Metzler, Michael Ensign, Daniel Cerny, William Porter, Ron Melendez, Nancy Grahn

MaxMackan
2013-09-10
Har sina moment av underhållning.

2012-09-11
Ännu en dålig uppföljare. Och som om det inte vore nog har den även övergivit sina rötter.
2012-08-13
Inte alls så pjåkig! helt okej skådespel+ jädrans gory") stark 3a..
Anvurang
2012-02-03
Filmen är faktiskt riktigt tråkig och fult gjord på många ställen. Den kanske är mer våldsam än vad de 2 första filmerna var, men det är väl det.
O´Reilly
2011-10-09
Lägger sig nog på min topp 10 lista på världens sämsta filmer. Vart helt jävla mållös. Första och andra var inte heller jättebra men jämfört med den här var dom fan mästerverk.
Brouhaha
2010-07-19
Tycker den här serien är riktigt skön, faktiskt. De blir dessutom bara våldsammare och våldsammare, tycks det som. :P Ser definitivt fram emot resten. Och slutet är ju verkligen inte dåligt!
7hjgfrv
2009-10-17
Har inte sett 1an men kommer att se den ikväll, men denna funkade väll.

2009-08-10
Riktigt bra skräck, har inte sett de andra filmerna så jag vet inte vem som är bäst..
ScArRrFaCe
2009-08-06
Härliga specialeffekter i en härlig film! Kan knappast bli mycket bättre! Jo, det kan det faktiskt.
ziferN
2009-04-12
Nja, går att titta på. Fast slutet förstörde väldigt mycket ..