2.1

Child's Play

En mamma ger sin son en docka på hans födelsedag, omedveten om den ondska som lurar bakom dess leende.

Originaltitel Child's Play
Regissör Lars Klevberg
Manus Tyler Burton Smith
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Aubrey Plaza, Mark Hamill (röst), Gabriel Bateman, Brian Tyree Henry, Tim Matheson, David Lewis, Beatrice Kitsos, Trent Redekop, Hannah Drew, Ty Consiglio, Kristin York, Amber Taylor, Carlease Burke, Zahra Anderson, Ben Andrusco-Daon

Sodastream
2019-10-27
Den här funkade väldigt bra som svart komedi, garvade läppen av mig i filmens första halva och blev tom. lite rörd :) Men som skräck fungerar det ej, hela biten i varuhuset kändes mest jobbigt att behöva ta sig igenom.
FAA
2019-09-22
Fullständigt värdelös.
ToddDowney
2019-09-16
Underbart skruvad och brutal film som jag gärna ser fler gånger!
myslas
2019-07-02
Det finns delar som är bra i den här moderniserade versionen men de dränks i allt för många logiska hål. Ok ändå men originalet är bättre.
Zok
2019-06-23
Riktigt bra uppdatering och ny version av filmserien.
Jaganatha
2019-06-22
Skojigt att de någon gång ibland lyckas med att göra sådana här återuppvärmningar av gammal skåpmat inom skräckgenren, för detta var faktiskt överraskande bra. Det fungerar både som komedi och parodi på slasherfilm och som ren skräckfilm i sig själv. Mark Hamill är helt suverän i rollen som dockan Chuckys röst, det är faktiskt sällan man hör så bra röstskådespeleri. Faktiskt, för en gång skull, tänker jag att det kanske kunde vara värt att försöka sig på en Child's Play-film till.
TheHorrorfan
2019-06-22
Väldigt bra. Blev positivt överraskad. Tusen gånger bättre än dess föregångare. Svag 4:a.
Devilock
2019-05-29
skådespelare: Mark hamill (röst)