2.5

CHiPs

Filmen handlar om två mc-poliser i Los Angeles och deras uppdrag att hålla koll på motorvägarna.

Originaltitel CHiPs
Regissör Dax Shepard
Manus Dax Shepard
Genre Action, Komedi, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare Dax Shepard, Michael Peña, Vincent D'Onofrio, Rosa Salazar, Jessica McNamee, Adam Brody, Isiah Whitlock Jr, Richard T Jones, Ryan Hansen, Jane Kaczmarek, Phil Tyler, Jess Rowland, Carly Hatter, Justin Chatwin, Kristen Bell, Vida Guerra, Josh Duhamel

yrkeschaufföre
2020-07-07
Den hade nog känts bättre om nivån varit lite högre men just idag var jag på tramshumör så den får en svag trea. Kul med Dax och Kristen som par.
dudson
2019-07-21
Sanslöst underhållande komedi man blir på gott humör utav%) Verkligen många sjuka scener man inte direkt glömmer bort.. Även rejält snuskig#)
WillyV
2019-04-27
Rätt kul, Pêna är bra.
HerrNenne
2018-07-14
Blev förvånad att jag faktiskt tyckte den var så rolig. Det ibland lite för flamsiga vägs upp av humor som faktiskt är lite mer eftertänksam, så blir en bra mix. Ploten är helt okej och ett bra fordon men främst humorn och karaktärerna som drar upp den här till en svag fyra.
Murvel48
2018-01-09
Klart godkänd film men det är en del onödigt trams som drar ner betyget.
Grillo
2018-01-03
Visst är det rätt töntigt, men jag var uppenbarligen på helt rätt humör för det här. Blir en snäll fyra.
asasae
2017-09-03
Kul lite här och där, passade bra en söndag eftermiddag!
foppa99
2017-07-30
Oj va jag skrattade vid badkarsscenen
Misslovemovie
2017-07-30
Lite småkul emellanåt men varför känns det som om manuset är skrivet av tonårspojkar istället för en man i min egen ålder?
ShenLong
2017-06-30
jag gillar dax shepard som person men sen stannar det där